Onko nuvaring-vauvoja?

Vierailija

Odotan sterilisaatioon... Nyt on ollut Nuvaring ehkäisynä siihen asti. Olen 35-v. ja tuo ehkäisymenetelmä on sopinut minulle aiemmin hyvin. Sain lapsen ja oli muu ehkäisy välillä. Nyt ehkäisyrengas on ollut käytössä vain 2kk ja on tullut turvotusta ja muita ihmeellisiä oireita. Otin renkaan pois perjantai-aamuna klo 5.00 eikä vuoto ole vielä alkanut. Muistelen, että voi siinä vuorokausi hyvinkin mennä ennen kuin vuoto alkaa, mutta nyt on pikku hiljaa hiipinyt mieleen, että mitä jos ei alakaan? Eihän tämä ehkäisy 100% ole, mutta aika varma kuitenkin. Onko täällä ketään, joka ois tullut raskaaksi ehkäisyrenkaasta huolimatta?

Kommentit (10)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Odotan sterilisaatioon... Nyt on ollut Nuvaring ehkäisynä siihen asti. Olen 35-v. ja tuo ehkäisymenetelmä on sopinut minulle aiemmin hyvin. Sain lapsen ja oli muu ehkäisy välillä. Nyt ehkäisyrengas on ollut käytössä vain 2kk ja on tullut turvotusta ja muita ihmeellisiä oireita. Otin renkaan pois perjantai-aamuna klo 5.00 eikä vuoto ole vielä alkanut. Muistelen, että voi siinä vuorokausi hyvinkin mennä ennen kuin vuoto alkaa, mutta nyt on pikku hiljaa hiipinyt mieleen, että mitä jos ei alakaan? Eihän tämä ehkäisy 100% ole, mutta aika varma kuitenkin. Onko täällä ketään, joka ois tullut raskaaksi ehkäisyrenkaasta huolimatta?

Korjaan torstaiaamuna klo 5.00!

-AP-

Vierailija

Muistelisin, että olen joskus seurannut blogia, jossa bloggaaja sai nuvaring-vauvan, en muista blogin nimeä, olisko ollut Puh Harakanpoika tai joku sellainen. En muista, oliko nuvaring-asiasta siinä blogiss vai saman kirjoittajan aiemmassa blogissa, jonka nimeä en muista senkään vertaa, Kanelia Sokeria?

Vierailija

Minä odottaisin vielä useamman päivän ennen kuin alkaisin tuosta stressiä kehittämään. 2 kk hormonien kanssa on lyhyt aika, elimistöllä menee aikaa totutteluun ja alussa ei kaikki asiat mene ihan niin kivasti ja säännöllisesti, mutta eiköhän se ajan kanssa tasoitu.

Vierailija

Olen myös 35-vuotias & käyttänyt Nuvaringia kohta 15 vuotta. Rytmi on itselläni koko tuon ajan ollut sellainen, että vuoto alkaa vasta 3,5 vrk renkaan poistamisen jälkeen.

Vierailija

Minä otan renkaan pois ke iltana ja vuoto alkaa yleensä vasta seuraavana ma tai ti, eli melkein viikko menee. Vuotoa kestää 2-3pv, eli loppuu melkein heti kun uusi rengas on laitettu. 

Olen 31v. 

Vierailija

Meille tuli nuvaring-vauva.. en sen koommin ole sitä ehkäisynä käyttänyt että en sitten tiedä. Varmaan kuitenkin ihan yhtä luotettava kuin muutkin ehkäisyvalmisteet, osuttiin vain siihen prosenttiin jolla pettää.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat