Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muutama toimivaksi todettu keino herkuttelun vähentämiseksi, olkaa hyvä :)

16.10.2015 |

1. Herkutellessa juokaa jokaisen suupalan välissä vettä niin saavutatte "ähkytilan" aikaisemmin eikä teidän tee enää mieli makeaa. Tarpeeksi kauan kun tätä tekee, niin jo todella pienet annokset makeaa tekevät olosta ähkyn, etenkin ilman vettä.

2. Suosikaa tikkareita! Yhtä tikkaria syö 20-30min ja kaloreita siinä on n. 50 (riippuen tietysti tikkarista). Vrt. hetkessä syötyyn kahteen dumle karkkiin, jotka ylittävät tuon kalorimäärän.

3. Vaihtakaa jäätelö mehujäähän. Kaupan irtojäätelössä on n. 200-400kcal, kun taas mehujäässä n. 50-100kcal. Jonkin ajan kuluttua jäätelö alkaa tuntumaan liian kermaiselta.

En valitettavasti osaa kertoa leivonnaisten tai suolaisten herkkujen korvaamisesta, sillä itse pidän vain karkeista ja jäätelöstä :/

Toivottavasti vinkeistäni oli apua! 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että saa mielihyvää jostain muusta. Omalla kohdalla se on seksi. Seksinpuutteeseen taas auttaa juoksu.

Vierailija
22/27 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä suolaiset naksut, kuten sipsit ja juustopallerot? Mun todellinen akilleen kantapää. Vinkkejä siihen, että ne jäisivät kaupan hyllylle. Elämäntilanne on se, että korvaan tavallisen ruoan näillä 1-3 kertaa viikossa. Ei mitään itsekuria siis ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan hämmentynyt, kun olen pitänyt lihatonta lokakuuta, ja makeanhimo on hävinnyt. Muutama viinirypäle riittää, tai kupillinen kahvia tai hyvää teetä. Ihan väkisin on pitänyt karkkia vetää, kun sitä on kuitenkin normaaliin tapaan tullut ostettua. Eikä tämä nyt edes ole mikään iso muutos, normaalisti syön vain siipikarjaa ja muuten varsin kasvispainotteisesti. 

Myös ulkoilu tai muu touhuaminen usein helpottaa. Liikunta saa minut himoitsemaan tavallista kunnon ruokaa, karkit eivät kiinnosta. Mulla on myös mies, jolle voin ulkoistaa kaupassakäynnin, jos oma itsekuri on kateissa. 

Vierailija
24/27 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä. Olen joskus yrittänyt korvata sipsit popcornilla, mutta se ei ole toiminut. Vaikeuksia tuottaa myös veden juominen. Täytyy yrittää nyt uudelleen. Jospa innostuisin sinun sanoistasi.

Vierailija
25/27 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkarit on maistuu paskalle!

Vierailija
26/27 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun paras ja tähän mennessä toimivin ja irti sokerista keino on ollut vanheneminen. Eikä sitä voi edes välttää. Nyt kun ikää on enemmän 35+ niin sokeri, karkit, pulla tms ei vaan maistu yhtään, kaupassa tulee ihan ällö olo karkkihyllyllä ja jos miettii että mitä ostaisi niin mikään ei ole tarpeeksi "hyvää". Äh ei tota eikä toikaan maistu ja sit huomaa lähteneensä ilman karkkia kaupasta. Mut tilalle on tullut juustohimo :) 

Ei toimi. T:46v

Vierailija
27/27 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei makeanhimoon auta syömällä toista makeaa.