facebook -siskon käytös

muutkyselevätkummissaan

Mitä mieltä olette Facebook -käytksestä. Mulla on sisko , joka ei ole n. 3 vuoteen kommentoinut tai tykännyt Facebook jaoistani, yleensä ne on aika tavallisia, harrastus tai kesämatka juttuja. Ei edes onnittele syntymäpäivinä, mutta onnittelee kaiken maailman "kummin kaimoja" ja jos myöhäsityy nin saattaa parin viikon päästä onnitella näitä.

Kommentit (4)

Vierailija

No ehkä se hoitaa noi hommat sun kanssa kasvotusten, jos ootte läheisempiä? Itse en onnittele tai kommentoi läheisempien fb-juttuja, kun asiat tulee hoidettua livenä. Käytän kyllä muutenkin vähän facebookia.

Vierailija

Me ei olla siskon kanssa edes fb kavereita vaikka molemmilla tunnukset. Miehenkään kanssa ei oltu kavereita moneen vuoteen. Nykyään kun ollaan kavereita niin ei todellakaan kommentoida toisillemme siellä mitään.

ap

Vierailija kirjoitti:

No ehkä se hoitaa noi hommat sun kanssa kasvotusten, jos ootte läheisempiä? Itse en onnittele tai kommentoi läheisempien fb-juttuja, kun asiat tulee hoidettua livenä. Käytän kyllä muutenkin vähän facebookia.

No ei kasvotusten, koska nähdään kerran vuodessa ja koskaan ei ole soiteltu. Ikäluokka on se, että Facebook on se some kanava.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat