Koliikkinen vauva ollut itkemättä iltapäivästä lähtien

Vierailija

Uusi henkilökohtainen ennätys! Tuntuu ihan omituiselta tämä koko ilta kun ei ole tarvinut miehen kanssa vuoronperään heijata huutavaa vauvaa. Ollut suorastaan pelottavan hyväntuulinen vauva joka on pian nukkunut jo kaksi tuntia putkeen (lähennellään toista henkilökohtaista ennätystä!) 

Onko ihan sekopäistä että minua huolestuttaa? :D

Kommentit (12)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onnea! Kuinka vanha vauva?

Vähän reilu 3 kk. En vielä uskalla kunnolla toivoa, mutta ehkä tää elämä tästä helpottaa... ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Montako tuntia huusi keskimäärin vuorokaudesta? Pelkään kuollakseni koliikkia, oma vauva nyt 3vk

Pahimmat huudot alkuilta/ilta/alkuyö, vähän päivästä riippuen. Yleensä huuto alkaa siinä seitsemän-kahdeksan maissa. Tunti-pari suoraa huutoa, sitten nukahtaa syliin. Jos sylissä pitäjä liikahtaa, huuto alkaa alusta. Heräilee jatkuvasti itkemään. Kunnolla rauhoittuu unille kärryihin siinä 3-4 aikaan aamuyöstä. Sitten on yleensä suht rauhallista sinne 7-8 asti, välissä tietty pientä kätinää. Päivät menee ok jos vauva saa olla sylissä, ilman syliä mahdoton metakka. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos se on se 3 kk:n koliikki. Onhan sulla kantoliina käytössä? Jos ei, kannattaa hommata.

On käytössä, useimmiten ei kelpaa, haluaa jatkuvasti vaihdella asentoa. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos se on se 3 kk:n koliikki. Onhan sulla kantoliina käytössä? Jos ei, kannattaa hommata.

Ihana kun täällä aletaan heti neuvomaan itsestäänselvyyksiä. Olisit samantien kysynyt että ovatko koettaneet hyssytellä vauvaa.

Vierailija

Mun lapsi lopetti huutamisen 2 päivää ennen 3 kk rajapyykkiä. Sitä ennen suui 6 viikkoa lähes kokoajn, j viimeisen kuukauden klo 17-24. Sitten se vin loppui. Kuin seinään. Toivon todella, että teillä kävi samoin :-)

Vierailija

Meidän koliikkivauva itki joka ilta 19.00-01.00, suoraa huutoa koko tuon ajan, mikään hyssyttelykään ei oikein auttanut. Usein lähdimmekin autoajelulle joka hieman auttoi. Lopetti vain yhtäkkiä, alkoi noin 2-3vk iässä ja päättyi kun täytti 3kk

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mun lapsi lopetti huutamisen 2 päivää ennen 3 kk rajapyykkiä. Sitä ennen suui 6 viikkoa lähes kokoajn, j viimeisen kuukauden klo 17-24. Sitten se vin loppui. Kuin seinään. Toivon todella, että teillä kävi samoin :-)

Pitää toivoa parasta :) Ei oo vauva kyllä pienen ikänsä aikana vielä ikinä tähän aikaan ollut näin pitkään ja rauhallisesti nukkumassa. Ja tosiaan, edellisestä huudosta on jo melkeen 6 tuntia, tuntuu ihan uskomattomalta... ap

Vierailija

TÄMÄ ANTAA MULLE TOIVOA. Oikeasti :-D Meidän vauva 7vk parkuu tällä hetkellä yleensä 18-22 sekä 02-05. Yöllä nukutaan max 1 h kerrallaan, välit täynnä kitinää ja kätinää. Ja tietty kunnon parkuakin. Päivät menee kantoliinaillen ja vauvaa kantaen, välillä on aamupäivästä hetken "normaali", tyytyväinen vauva. Onneksi minulla apuna ihan mahtava tukiverkosto ja saan nukkua joka toisen yön itse kunnolla. Usein saadaan myös joku isovanhemmista illaksi auttamaan vauvan kantamisessa. Oma sydän se särkyy kun pieneen sattuu, mutta ehkä vielä jonakin päivänä meilläki helpottaa.

Vierailija

Meillä esikoinen valvotti muista syistä noin vuoden. Kun ensimmäisen kerran nukkui kunnon päiväunet (enemmän kuin 15 min), en tiennyt miten päin olisin ollut. Tiedän siis tuon tunteen varsin hyvin, mutta myös sen suunnattoman pelon, että milloinkahan se alkaa uudestaan. Itse valvoin niin, että mielenterveys meinasi mennä. Se oli kamalaa. Toivottavasti teidän pienellä helpottaa!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat