Kun kissa kaapii ruokapaikallaan, tarkoittaako se, että

Seuraa 
Liittynyt9.1.2015

kissan mielestä ruoka on niin p...aa, että joutaakin virtuaalisesti peittää se? Se siis haistelee ja kääntyy pois, alkaa sitten kaaputtamaan lattiaa ruokakuppiinsa päin.

Meidän kissi tekee tuota kaaputtamista erään tuotemerkin oranssin pussin sisällölle ja naudan maksalle, jota tänään sai maistettavakseen ensimmäisen kerran.

Kommentit (8)

Vierailija

Ei se välttämättä tarkoita että olisi huonoa, on vaan ehkä voimakkaan hajuista. Meidän kissa tekee tuota kun ei ole nälkäinen, syö kuitenkin saman sapuskan sitten myöhemmin.

Vierailija

Mä oon aina tulkinnut sen tarkoittavan, että ruoka on kissan mielestä paskaa, mutta sain tästä keskustelusta uusia näkökulmia! Kiitos! :)

Vierailija

Mulla kissat tekee tuota ei-niin-maistuvien ruokiensa lisäksi myös lemppariruoilleen (kun ovat tyhjentäneet kupit), eli en usko syyksi vain ruoan inhoamista.

Vierailija

Mulla toinen kissa kaaputtaa lattiaa aina jos ei tykkää ruoasta joka on tarjolla. Saattaa pitkin hampain sen myöhemmin syödä mut yleensä ei. Toinen kissa taas ei kaaputa ollenkaan.

Vierailija

Minulla ovat kaapineet vastenmielisen ruuan päälle. Se ruoka on jäänyt syömättä joko kokonaan tai syöty tosiaankin pitkin hampain kovassa nälässä. Kissat ovat myös saattaneet moittia ruokaa molisemalla kupin äärellä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat