Kenellä pisin kuukautiskierto? Listataan tähän:

Vierailija

Mikä on kuukautiskiertosi pituus ja kenellä lukijoista se on pisin?

Onko pitkästä kierrosta ollut sulle haittaa?

Aloitan, itsellä menossa nyt päivä 52 eikä kuukautisia kuulu edelleenkään. Tää on ihan ennätys, yleensä kierron pituus on yli 40 mutta kuitenkin alle 50. Ja raskaana en ole, that's for sure.

Kommentit (8)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kierto vaihtelee 1kk-6kk.

Hormonit täysin sekaisin ja menkat tulevat aina ylläreinä. Ne ovat lisäksi mallia Niagara.

Kohtalontoveri! Mikä helpotus, olen tähän mennessä luullut olevani joku friikki sekasikiö ja ainoa tässä lajissa. Mulla kierto on kaikkea 1,5 kk:n ja 3 kk:n väliltä. Ihan kuin joka toinen kerta olisi säännöllisempi. Vähän pelottaa miten tämä tulevaisuudessa vaikuttaa lastenhankintaan... :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kierto vaihtelee 1kk-6kk.

Hormonit täysin sekaisin ja menkat tulevat aina ylläreinä. Ne ovat lisäksi mallia Niagara.

Kohtalontoveri! Mikä helpotus, olen tähän mennessä luullut olevani joku friikki sekasikiö ja ainoa tässä lajissa. Mulla kierto on kaikkea 1,5 kk:n ja 3 kk:n väliltä. Ihan kuin joka toinen kerta olisi säännöllisempi. Vähän pelottaa miten tämä tulevaisuudessa vaikuttaa lastenhankintaan... :(

Clomifenin voimalla tehty 2 lasta...

t: se 1kk-6kk

Vierailija

Nyt vanhemmiten kierto on lyhentynyt (olen 38 v) mutta nuorempana se oli tyypillisesti 35-60 päivää. 4 raskautta on alkanut heti ekasta kierrosta kuitenkin.

Vierailija

34-56 päivää on kierrot olleet silloin kun ei ole hormonaalinen ehkäisy ollut käytössä.

Pitkässä kierrossa harvemmin ovuloi, joten kyllähän se haittasi raskaaksitulemista. Esikoista tehtiin 7,5kk ja toista 9kk, mutta luomusti kuitenkin kaikeksi onneksi.

hhlk

27-50 päivää. Mitä pitempi kierto, tuntuu, että sitä runsaammat vuodot. :( 

Hauska kuulla, että on kohtalotovereita. En voi käsittää, että joku voi etukäteen tietää, milloin tulee, siis että joka 28. päivä alkaa...! Koulussakin aina opetettiin, että kierto on 28 päivää. Mulla varmaan ikinä ollut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat