Mikä on pisin aika, jonka olet ollut yksin lastenkanssa?

yh

Tarkoitan täysin yksin niin ettei ole mies ollut kotona tai olet yksinhuoltaja? Ja montako lasta.

miten usein saat omaa aikaa? Auttaako lasten isä tai e ?

Kommentit (8)

Vierailija

Kaksi päivää. Yhteishuoltajuus, lapsi 2-vuotias. Olen kyllä onnekas kun on tällainen tilanne, en jaksaisi yksin lapsen kanssa. En voi kuin hattua nostaa yksinhuoltajille!

Vierailija

Olisko joku kolme vuotta. Kun palasin töihin, lapset menivät päiväkotiin. Mies oli siis häippäissyt tuosta vaan. Omaa aikaa ei tietenkään tuolloin ollut. Sen jälkeen oma aika = päiväkodin ja työpaikan välinen matka jonka kävelin nautiskellen. Yksinhuoltajana olen ollut siitä asti mutta lapset jo isoja eli omaa aikaa on nyt enemmän. 

Vierailija

Lasten ollessa pieniä olin usein 3 viikkoa putkeen yksun heidän kanssaan. Sitten mies oli kotona 1,5 viikkoa, ja lähti taas kolmeksi viikoksi. 

Vierailija

Öh, miten tuo nyt määriteltäisiin, sillä olen totaaliyh, mutta ovathan he olleet päiväkodissa  ja nyttemmin koulussa. Vapaa viikonloppu on ollut toissakesänä. Sitä ennen, en muista, ehkä viisi kesää sitten isovanehmpien mukana lomalla viikon.

Vierailija

Olin vuosia sitten kahden lapsen yksinhuoltaja muutaman vuoden ajan, n.3-4v asuin lasten kanssa yksin. Nykyään asun nykyisen miehen kanssa ja lapsia on 3kpl. Nykyään pisin aika yksin lasten kanssa on 3-4viikkoa kun mies oli matkoilla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat