Mies jota tapailen sanoi siivoojan työstä...

Vierailija

halventavasti. Nyt en kehtaa sanoa hänelle että olen ollut viimeiset kaksi kesää ks. työssä.

Ei hänellä mielestäni pitäisi olla mitään järkevää syytä haukkua, koska on itse työtön.

Kuulin kuitenkin hänen mielipiteensä kun olimme tuossa reissussa yhden yön hotellissa.(minun rahoillani) Soitti respaan ja tilasi ruokaa ja kuohuviiniä. Mitään ei vielä tunnin päästä kuulunut jolloin menimme respaan kysymään että mikä kestää.

Mies alkoi siinä uhota että miksei ruoka tule ja mieleeni jäi seuraava lause "mikä vit** siivooja teillä näitä ruokatoimituksia hoitaa"

Vielä huoneessa manasi että mille pirun siivoojalle he on antaneet vastuut ruokatoimituksista.

Kysyin sitten että onko siivoojan työ sitten hänen mielestään jotenkin hirveän ala-arvoista ja hän sanoi "No eihän niiltä mitään koulutusta vaadita"

Kas kummaa kun on itseltäni vaadittu joka paikassa missä olen ollut.

Nyt olen miettinyt että ehkä etsin vähän kypsemmän yksilön ja jätän tuon kittaamaan rauhassa kaljaa ja haukkumaan työtä tekeviä ihmisiä.

Kommentit (7)

Vierailija

1, huoneen olisin joutunut reissuni takia joka tapauksessa ottamaan eikä miehessä vielä tuolloin ollut kylttiä "toivoton"

Nyt se kyltti alkaa näkyä...

Ap

Vierailija

No hyi. En todellakaan seurustelis ihmisen kanssa jolla on tollanen mielipide työtä tekevistä ihmisistä. Ihme luuseri. Vaihtoon!

Vierailija

Muista mainita miehelle vielä ennen heihei-vilkutusta että "btw oon muuten tehnyt enemmänkin noita v*tun siivoojan töitä, ja ne työt vaatii enemmän munaa kuin sulta ikinä löytyi" :D Melkonen mies, mielipiteitähän saa aina olla mutta en minäkään omasta työstäni tuollaisia kommentteja kumppaniltani jaksaisi kuunnella. Varsinkin kun noi nyt tuntui tulevan erittäin aidosti koska mies ei edes tiennyt siivooja-taustaasi. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat