Kun häviääkin fitness kisoissa..... kirjoitus

Vierailija

http://heidikiiveri.blogspot.fi/2015/10/nfe-bikini-fitness-sm-2015.html

Pahimmasta itkusta ja tunnekuohusta selvittyäni aloin miettimään ihan tosissani, että onko rakenteeni lajiin täysin sopimaton ja hakkaanko vain päätäni seinään, jos jatkan lajin parissa. Lisäksi mietin myös, että ehkä en vain ole kasvoiltani tarpeeksi kaunis, jotta voisin päästä korkeammille sijoituksille. Lisäksi ihan uusi tunne, häpeä on tullut mukaan kuvioihin. Kotimatkalla hävetti katsoa omia kisakuvia (hävettää edelleen) ja tänään hävetti jopa mennä salille! Tekisi mieli hypätä johonkin happoastiaan, jotta saisi tämän kisavärin mahdollisimman nopeasti pois, eikä kukaan pääsisi ajattelemaan, että oikeasti olen ollut viikonloppuna lavalla ja jopa kuvitellut pärjääväni siellä jotenkin. Olen oikein rypenyt itsesäälissä ja soimannut itseäni, mikä ei ole todellakaan normaalia käytöstä itseltäni.

Surullista

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Eiköhän tuo oo ihan normaalia pettymystä kun on panostanut paljon eikä ookkaan pärjännyt. Toivottavasti menee ohi kun saa vähän tsemppausta kavereilta.

Vierailija

minun tyttöni ei tuommoista roskaa lue!!!huono esimerkki jos haposta puhuu!! mikä malli semmoinen jos ei voita niin voisi hypätä happoastiaan!!!

Vierailija

Ohan tuossa lihaa. En oo näitä kisoja hirveesti seurannut viimevuosina, mutta väittäisin tämän yhen kuvan perusteella että ihmettelisin mikäli olisi sijoittunut huonommalle sijalle kuin vasemmanpuolinen. Oikeanpuolen mimmi taas on vähän paremmassa kondiksessa kuitenkin ja väittäisin että lihasten muoto hieman silmää miellyttävämpi. Muutenhan hän on fysiikaltaan oikein hyvä, sirot nivelet ja yleisesti hyvänmuotoiset lihakset. Kuitenkin vähän lisää sitä massaa niin uskoisin hyviin sijoituksiin.

Vierailija

Taso tuossa sarjassa oli vaan äärimmäisen kova. Ihan normaalia että harmittaa, mutta niinkuin joku taisi tuolla kommenteissakin mainita, jo tokaan vertailuun pääsy oli kova juttu. Asentoihin vähän treenausta ja helppo sanoa, mutta jännitys taisi vähän huonontaa suoritusta. Nämäkin on helppo korjata, ja ensi kisat meneekin sitten jo paremmin! Onhan tuolla tytöllä lihaa, vähän vaan hienosäätöä ja sopusuhtaisempaa kroppaa vielä hakemaan:)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat