Mitähän kissat ajattelee meistä?

Vierailija

Minua on alkanut vaivaamaan mitä kissat oikein ajattelee meistä ihmisistä. Joskus mietin tätä öisin enkä saa unta. Meillä on kaksi kissaa, enkä oikein saa selvää heidän ajatuksistaan, joskus yllätän jomman kumman heistä katsomassa minua kummallinen ilme kasvoillaan. Oikeastaan aika järkyttävä ajatus että samassa taloudessa asuu kaksi niin täysin muukalaista. Tämä valvottaa minua öisin.

Kommentit (3)

Vierailija

Ne katsoo sua sillä silmällä, että oletko vielä elossa vai joko pääsee ajapille. Kissat meinaan syö omistajaansa jos omistaja kuolee ja ruumis on kissojen kanssa samassa tilassa.

Vierailija

Mä olen joskus miettinyt ihan samaa. Meillä on kolme kissaa, joista yksi on niin tuore tapaus, että siitä en vielä ole päässyt selville. Ja on kyllä niin pienikin, että ei varmaan vielä niin mieti :)

Mutta ne vanhemmat :D Yksi syö mukamas salaa kukkasta ja vilkuilee minuun välillä ja ihan selvästi miettii mielessään, että taaskohan se kohta komentaa. Ja kun komennan, niin ilme muuttuu niin, että se selvästi tarkoittaa, että kenelle puhut? En minä ole mitään tehnyt. Tai jos joku joku tavara tippuu pöydältä ravien aikaan, niin hetkeksi pysähtyy ja ottaa tuon saman ilmeen.

Ja varmaan suuri osa katseista kertoo, että en ole saanut ruokaa viiteen minuuttiin, kuolen nälkään. Ja todellisuudessa ruokaa on vielä kupissa, ei vaan ole kelvannut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat