Miksi toisen miesvalintaa pitää arvostella?

Ärsyyntynyt...

Olen seurustellut ihanan kumppanini kanssa jo 2,5 vuotta. Kaksi aiempaa miesystävää on ollut vahvaluonteisia ja "erilaisia" kun nykyiseni. Suhteiden päättymisiin ei sinällään tuo vahvaluonteisuus vaikuttanut vaan siinä vaikutti moni asia.

Nyt kun olen onnellisesti yhdessä miehen kanssa, joka on herkkä, introvertti, kohtelee minua hyvin, tunteellinen yms. niin jostain syystä kuulen ihmeellisiä kommentteja. Mieheni ei ole kuulemma miehinen mies. Ja "on se niin rauhallinen" yms. Nämä kommentit ovat tulleet huom. naisten suusta. Onko siinä jotain ärsyttävää jos mieheni ei heti ole avautumassa ja juttelemassa suupalttina? Mulle riittää että mun mies on mun seurassa puhelias ja kaikkea mahdollista ihanaa. Tuo "rauhallinen" on nimittäin nykypäivän maailmassa negatiivinen asia, ei niinkään positiivinen ja kyllähän sen huomaa jo millä äänensävyllä asia tulee.

Mun oppituntihan on tietenkin tässä se, että oppisin olemaan välittämättä muiden ajatuksista. Aihe tulee lähelle itseä koska tässä kuitenkin kyseenalaistetaan MINUN makuani ja valintaani. Kohtalotovereita?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Tuo kertoo kommentoijista - ei sinun valinnastasi tai miehestäsi. Kehotan sanomaan suoraan asiasta laukojille, suora kritiikki asiasta joka ei muille kuulu on epäkunnioittavaa ja törppöä.

Itsellä on ollut hyvin erilaisia miehiä ja aina ne tietyt "ystävät" ovat keksineet kritiikkiä jokaikisestä. Sen sijaan tosiystäville on merkinnyt aina vain se, olenko minä itse onnellinen ja tyytyväinen valintaani.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hyi, olet jonkun lassukkanössykän kanssa. Miehen pitää olla Mies isolla M:llä eikä mikään mikkihiiri.

T: Naisellinen nainen

Minkälainen sinä olet Naisellinen nainen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos tuntuu että miehen sanominen "rauhalliseksi" on arvostelua, ongelma taitaa olla omassa itsetunnossa.

No, et ollut näkemässä tilannetta jossa henkilö sanoo "on se sun miehes rauhallinen. Siis tosi hiljanen. " Perään huokailua. Nainen taitaa olla todellakin naiselle susi, nyt alan tajuamaan ketä varten monet naiset kumppaneitaan valitsee..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuntuu että miehen sanominen "rauhalliseksi" on arvostelua, ongelma taitaa olla omassa itsetunnossa.

No, et ollut näkemässä tilannetta jossa henkilö sanoo "on se sun miehes rauhallinen. Siis tosi hiljanen. " Perään huokailua. Nainen taitaa olla todellakin naiselle susi, nyt alan tajuamaan ketä varten monet naiset kumppaneitaan valitsee..

Jos kerran vain tilanteen näkemällä voi asiasta jotakin tajuta, miksi kummassa siitä edes kirjoitat tänne? Kun täällä on lähes pelkkiä susia paikalla muutenkin.

Vierailija

Olen lähes varma, että he arvostelevat kateudesta. Minäkin joskus ajattelin uudesta miehestäni, että hän muka olisi liian huono minulle, kun kaveri vain kateuttaan arvosteli, mikä selvisi myöhemmin.

Vierailija

en ymmärrä mikä tarve naisilla on kilpailla lähes kaikesta. Ei ole kyllä itselle tullut mieleenkään arvostella ystävieni miesvalintojani. Kai mulle tulla kohtaan kertomaan että olen outo. 

Vierailija

Mulla miehenä on täysin toinen lähestymistapa, mä kehun kaverin naista ja aina vielä niin kovaan ääneen että nainenkin itse kuulee. Jos pariskunnalle sattuukin tulemaan ero niin on hyvät mahdollisuudet päästä lohduttamaan naista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulla miehenä on täysin toinen lähestymistapa, mä kehun kaverin naista ja aina vielä niin kovaan ääneen että nainenkin itse kuulee. Jos pariskunnalle sattuukin tulemaan ero niin on hyvät mahdollisuudet päästä lohduttamaan naista.

Nauroin ääneen :D täytyy sanoa että olet karmean huono ystävä jos tällaiset on tarkoitusperät kaveriesi naisten suhteen. Ehkä tää oli provo, tai sitten ei...

Vierailija

Toi sun miehen arvostelu on epäsuora tapa heittää vähän piikkia sulle, tälläistä hyvän tahtoista nokittelua. Relaa äläkä ole niin tosikko, vaan vastaa samalla mitalla. Se on tätä nykymaailman kaverisuhteiden dynamiikkaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Toi sun miehen arvostelu on epäsuora tapa heittää vähän piikkia sulle, tälläistä hyvän tahtoista nokittelua. Relaa äläkä ole niin tosikko, vaan vastaa samalla mitalla. Se on tätä nykymaailman kaverisuhteiden dynamiikkaa.

Ihmisellä täytyy olla tosi huono tilannetaju jos heittää omalle huumorintajulleen vastaisesti sarkastista läppää. Mutta en odottanutkaan täältä ymmärrystä! Kiitos ja hei.

Vierailija

Mun miesvalintaa myös aikoinaan arvosteltiin mutten välittänyt yhtään koska olin itse niin onnellinen ja varma että olen valinnut oikein. Taidat olla epävarma joko itsestäsi tai miesvalinnastasi kun noin tuhlaat aikaa muiden mielipiteitä miettiessä?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat