Joku kiva kahvila Helsingistä, hieman rauhallisempi?

Vierailija

Eli ei mitään aivan ytimen suosituimpia, kun ei niissä ole koskaan melkein tilaakaan. Onko ehdotuksia. Paikka jossa voi rauhassa istuskella pidempäänkin ja katsella katuvilinää.

Kommentit (10)

Vierailija

Itse viihdyn Stockmannin 8. kerroksen pikkukahvilassa, siinä missä on sohva tyynyineen. Se on intiimi ja mukavan pieni. Katuvilinää siinä ei näe, mutta muuten on siisti ja viihtyisä miljöö.

Vierailija

Kaipaan sellaisia kahviloita ja kahvilakulttuuria kuin esim. Pariisissa ja muissa suurkaupungeissa. Siellähän niitä on paljon melkein vieri vieressä ja jokainen on sopivan täynnä, mutta sekaan mahtuu hyvin. Täällä kahvila on vähän joko ampumalla täysi tai sitten vähän näivettynyt. ap

Vierailija

Suomessa ei ole Keski-Eurooppalaista kahvilakulttuuria, meille tarjotaan vain esipaistettuja pullia ja pientä valikoimaa. Esimerkiksi Fazer tarjoaa vähän parempaa lastua, mutta isosta brändistä huolimatta heidän kakkuvalikoimansa on ehkä viisi eri kakkua. 

Vierailija

Ei mulle tarjolla olevien syötävien ja juotavien suhteen ole niin hurjasti väliä, vaan ennemminkin kaipaan sitä helppoa suurkaupunkiyhteisöllisyyden tuntua, jota esim. Pariisissa olen ihan eri tavalla kokenut lomareissulla. Mä olen niin kaikkiruokainen, että ihan hyvin on toistaiseksi tarjottavat uponneet missä tahansa olenkaan käynyt. Täällä vaan täytyy ahtautua jonnekin kahvilan perukoille minne ehkä mahtuu, ja sieltä ei sitten näe mitään katutunnelmia, siellä on vaan sumpussa, tai sitten paikka on liian hiljainen eikä siellä ole mielenkiintoa istuskella kovin pitkään. No, ehkä sitten matkaa puuhaamaan, matkaa puuhamaan, jotta taas joskus. ap

Vierailija

Olisiko se City-käytävän kahvila ok? Siis kun lähdetään kävelemään Stockan kellon alta käytävän läpi Rautatieasemalle niin siellä on kahvila, josta saa itsetehtyä jäätelöäkin. Aika kiva, pieni, ei täynnä, näkee ohikäveleviä ihmisiä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat