Mikä tyttöjä/naisia vaivaa, paljaat nilkat

Vierailija

Eli mikä heittää sekä teinien että jopa 40v mammojen päässä kun ei osata pukeutua sään mukaan? Pojat ja miehetkin käyttävät kesällä sandaaleita ja pieniä tennareita liian lyhyiden housujen kanssa, mutta naisille se sama jää päälle vaikka loskakelit lähestyy! Joka syksyinen huvitukseni kun tyhjäpääpissikset (12-45v) tulevat loskapaskassa bussiin niin, että pikkutennarin verrasta vesi turskahtaa, sukkana tietysti korkeintaa nilkkamalli.

Eli missä viiraa ja miksi?

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Olen niin pitkä että lahkeet jää auttamatta lyhyeksi enkä ole vielä saanut aikaiseksi hakea syys/talvikenkiä varastosta :( Menenpä heti kun kotiin pääsen niin ap saa mielenrauhan! 

Vierailija

En tiedä missä ap asuu mutta täällä Helsingissä on ainakin mulle ihan sopiva sää kulkea nilkat paljaana. Ei ole loskaa eikä edes kylmä.

Jos ongelma on se että tämä näyttää ap:n mielestä tyhmältä, niin mikäs sä kuvittelet olevasi muiden pukeutumista arvostelemaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä, jos ei tule kylmä? Kyllä mullakin on vielä nilkat paljaana, varrettomat tennarit ja varrettomat sukat jalassa.

Katso sitten, ettet ole saikulla tai tulee "lomautuksia".

T. Pomosi

Vierailija

Minä ainakin kuljen aina ballerinoilla n. marraskuuhun asti ja senkin jälkeen on usein nilkat paljaana. En erityisemmin palele jaloista ja mielestäni ballerinat ovat tyylikkäät. Mikä tekee tästä ongelman sinulle? 

Vierailija

Kyllä aikuinen nainen laittaa sukkahousut vaatteiden sävyn mukaan, aamusta oli muutama aste  plussalla. Jotain tyyliä sinne balleriinoihin.

Vierailija

Mulla on vielä nilkat paljaana, ei palella. Tänään mulla ei ollut edes sukkia mun varrettomissa tennareissa. Sateella käytän kumisaappaita ja talvella UGGeja, tosin täällä Turussa pystyi koko viime talven kulkemaan tennareissa.

Sukkahousuja en halua housujen alle laittaa kun ne venyttää farkut liian suuriksi :( Tosin en kyllä palele, enkä käytä edes joukkoliikennettä niin en voi ulkonäölläni aloittajaa häiritä.

N24

Vierailija

Minä käytän harvoin sukkia talvellakaan, sukkahousuja en koskaan. Kunnollisia kenkiä tai saapikkaita kyllä käytän. En käytä myöskään koskaan bussia, joten ap:n ei tarvitse ainakaan minun sukattomuuteni vuoksi ottaa hernettä nenään :D

Vierailija

Mikä nyt on milloinkin muotia.

Kun minä olin nuori, pipon käyttö oli nolointa ikinä. Pojillakin.

Ja tytöt pitivät talvisin liian lyhyttä takkia, että jenkkakahvat varmasti näkyivät 30 asteen pakkasillakin... Nilkat ovat minusta pienempi paha, vaikka toki sääliksi käy nykyteinejä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä, jos ei tule kylmä? Kyllä mullakin on vielä nilkat paljaana, varrettomat tennarit ja varrettomat sukat jalassa.

Ei mitään - vielä. :)

Vierailija

Samaa minäkin mietin, mut lähinnä siksi että mua ihmetyttää miten vähän ihmiset ylipäänsä panostavat kenkiinsä. Useimmille näyttää olevan aivan sama, vaikka kenkä ois vähän liian pieni, siinä ois surkea iskunvaimennus, huono lesti, se ei hengittäisi ollenkaan, se olisi liukas ja kylmä ja helposti kastuva. Eli ei täytä oikeastaan yhtään niistä tehtävistä mihin kenkä on alunperin tehty, kun kengän ois kuitenkin tarkoitus helpottaa kävelyä ja kävelyn tuomaa rasitusta jalalle, ei lisätä vaivoja ja hankaluuksi.

Siis ei mua haittaa, että joku kulkee varpaat märkinä ja kylminä tai hikisinä läpi talven. Saa mun puolesta kulkea. Ihmettelen vaan, että eikö se ole näistä epämukavaa. Samalla rahalla, kun saa huonot kengät, saa myös hyvät kengät.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat