Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä taidan olla kuolemassa, mitäs pitäis tehdä...?

Vierailija

Olen siis viimeisilläni kaikkien merkkien perusteella tässä oman lyhyen elämäni matkalla. Laihtunut päälle 10kg kuukaudessa, kaikki haiman vajaatoimintaan liittyvät merkit ilmassa, väsyttää... En uskalla enää mennä lääkäriin. Olen käyttänyt liikaa alkoholia koko aikuiselämäni. Olen nyt 25-vuotias. Odotan vaan kuolemaa.

Eikä tilanne ole edes muuten ongelma, mutta kuinka kertoa läheisille? Hävettää edes KUOLLA, kun itse on jopa tämän viho viimeisen ongelman aiheuttanut... Vittu.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Syön ihan hyvin, mutta uloste on ihan valkoista/vaaleaa, ei taida imeytyä enää mitkään ravintoaineet. En vaan kehtaa mennä lääkäriin. ap

Vierailija

Kun sanot, ettet uskalla/kehtaa mennä lääkäriin, niin miksi et? Mikä on pahinta, mitä siellä voisi tapahtua?

Luultavasti tilasi olisi vielä lääketieteen keinoin hoidettavissa, vaikka oma diagnoosisi olisikin oikea. Haluatko kuolla?

Vierailija

No ainoa mitä sun pitäisi tehdä on mennä lääkäriin.

Nämä asiat on niille ihan arkipäivää, mutta jos ei vaan kehtaa, niin...

Vierailija

No, jos hengaat kotona vaan niin sinut löydetään aikanaan hajun perusteella.

Jos menet ulos kuolemaan niin saatat saada tehohoitoa kun menet nurin.

Hemmetin tyhmää kyllä olla menemättä hoitoon. Itse teloin itseäni omaa tyhmyyttäni viikonloppuna, ja menin sitten lääkäriin jotta tilanne ei enempää pahentuisi. Ei moraalisaarnoja, silkkaa sympatiaa ja asianmukaista hoitoa.

Kaupunkimme julkinen terveydenhuolto <3

Vierailija

No voi helvetti. Nytkin olen vähän juonut. Siltikö muka soitan, että terveppä moi, taidan olla nuorin mahdollinen haimasyöpäläinen ja viinaan kuoleva juoppo Suomessa evör - otatteko hoitoon ja tsekkaatte montako päivää jäljellä? En halua kuulla sitä tuomiota. ap

Vierailija

Lääkäriin passittaisin, koska häpeään kuoleminen on vain yksinkertaisesti tyhmää.

Mielenkiinnosta kysyn kuitenkin, että kuinka paljon pitää juoda jos noin nuorena onnistuu saamaan alkosta johtuvan syövän?

Vierailija

Voin kyllä kertoa, että jos sulla on haimasyöpä, eikä tilanne ole sulle itsellesi ongelma, niin kuolemiseen on kyllä kauemmin kuin kuukausi jäljellä. Viimeiset muutaman kuukauden on nimittäin ihan helvetillisiä, sietämättömiä tuskia, jos et saa kunnon kipulääkettä - sellaisia jotka todellakin on itselle ongelma.

Mä väittäisin, että todennäköisemin sulla on maksaongelma. Eikä sekään syöpä, vaan rasvamaksa ja maksatulehdus. Paranevat todennäköisesti vielä kun lopetat ryyppäämisen nyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Lääkäriin passittaisin, koska häpeään kuoleminen on vain yksinkertaisesti tyhmää.

Mielenkiinnosta kysyn kuitenkin, että kuinka paljon pitää juoda jos noin nuorena onnistuu saamaan alkosta johtuvan syövän?

Joka päivä, hyvinä aikoina 2-10 siideriä päivässä, huonompina päivinä parisen viinipulloa. Ikä se tässä hävettää, olisinkin edes joku viiskymppinen elämäntapa-alkoholisti. Mä olen yliopistot käynyt, perheellinen (no ei ole lapsia, mies ja koira) nuori nainen, joka vielä töissäkin käy.

Tulee kyllä yllätyksenä läheisille mun poislähtö. ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat