Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maha ja ranteet aina paljaina, onko jotain masutuubeja ei raskaana oleville

Vierailija

Aina sama ongelma vaatteissa, muuten sopivia, mutta liian lyhyitä eli maha+selkä jää aina vähän paljaaksi ja ranteet myös. Suurempi koko ei auta asiaa. Aina ei viitsisi pitää tunikaakaan. Eli onko jotain vyötärömasutuubeja ei raskaana oleville ja onko jotain rannelämmittimiä?

Kommentit (10)

Vierailija

Miksi ne raskaana oleville tarkoitetut masutuubit eivät kelpaa? Ainahan voi sitten tietysti itse neuloa/kutoa jonkun viritelmän.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne raskaana oleville tarkoitetut masutuubit eivät kelpaa? Ainahan voi sitten tietysti itse neuloa/kutoa jonkun viritelmän.

Voishan niitä kokeilla, mutta onko ne vähän hassut päällä, jos niissä on sitä masuvaraa? Ei ole mulle yhtään tuttuja, täytyy perehtyä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voishan niitä kokeilla, mutta onko ne vähän hassut päällä, jos niissä on sitä masuvaraa? Ei ole mulle yhtään tuttuja, täytyy perehtyä.

Ovat ihan sellaisia putkiloita jotka venyvät sitten vatsan mukaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos ostaisit vartalotyypillesi sopivia paitoja?

Kiitos kuule hyvästä vinkistä, ei ole tullut mieleenkään ;)

Ole hyvä ja kerro, mitkä merkit valmistavat erityisen pitkäselkäisiä ja kätisiä vaatteita.

Kokeiltu on lukuisat merkit ja aina sama ongelma. Tunikoilla olen ongelmaa ratkaissut, mutta kuten sanoin, niin joskus olisi kiva pitää jotain muutakin.

Vierailija

Ne raskausmasutuubit käy ihan muutenkin :) Käteviä ovat. Osta vaikka Hattentatti-verkkokaupasta. Älä pelästy kun sivusto on tarkoitettu raskaana oleville. Siellä on myös sportti-tuubeja. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Osta pitkähelmaisia toppeja.

Kiitos vinkistä, toppi ei vaan ole mun ratkaisu. Mulla tulee tuskaisen kuuma,

jos mulla on toinen kerros vaatetta ylhäällä. Tai sit jos on niin kylmä, että tarvii

useamman kerroksen, niin mulla tarvii olla myös hihat :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat