Virtsatietulehdus!

Vierailija

Voi apua mikä haju aamulla pissatessa, virtsa ihan sameaa ja jotenkin paksun oloista. Nyt kirveltää ihan koko ajan ja pissattaa mutta vessassakäydessä ei tule kuin muutama pisara. Lääkäriin se on mentävä, se on selvä mutta mitä muita konsteja tässä olisi olon helpottamiseksi ja oireiden nopeaan poistoon? Kiitos vastauksista

Kommentit (5)

Vierailija

Hae Selexid/tms-kuuri HETI lääkäristä, ettei tulehdus leviä munuaisiin. Sitten juo, juo ja juo. Jos polttaa ihan vain ollessa, laitan vatiin kädenlämpöistä vettä ja istu sinne. Älä huuhtele alapäätä juoksevalla vedellä vaan istu ''seisovassa'' vedessä. Karpalomehu on hyvä juoma + vesi. 

Tsemppiä, mä inhoan pissatulehdusta.

Vierailija

C-vitamiinia! Vaikka vähän yliannostuskin. Auttaa myös ennaltaehkäisevästi. Samoin karpalopillereitä olen käyttänyt, vaikka tieteellisistä vaikutuksista en tiedäkään. Mutta lääkekuuri tosiaan, jos tulehdus on jo pahana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siis miten te onnistutte saamaan vti:n? :D peskää se römpsä paremmin xD

Kiitos tästä. Nyt pitää hieman avata asiaa. Hygienia on kyllä todella kunnossa. Kroppa taitaa vain reagoida äidin kuolemasta myös fyysisesti koska henkisesti on todella rankkaa. Itken ihan koko ajan, olisiko elimistö kuivunut? En tiedä. Vatsa ei toimi, ym. Virtsatietulehdusta minulla ole ollut koskaan. Ap

väsynyt

Itse olen huomannut että jos on kova stressi päällä niin vti tulee helposti vaikka pidän hygieniasta huolta ja pyrin juomaan nesteitä paljon. Tsemppiä sulle ja hae nopsaan kuuri että alkaa olo helpottaa. Karpalo mehua juot paljon ja just tuo että voit istahtaa vaikka vatiin missä on lämmintä vettä niin olo helpottuu hetkeksi.

Tää on niin yleinen vaiva naisilla. Toisilla jatkuvasti ja sit on taas ihmisiä ettei koskaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat