miksei hemoglobiinini nouse?

Vierailija

Seurattu nyt vuosi parin kk välein verikokeilla. Aluksi oli moni arvo yli tai alle viitearvojen. Nyt hb noussut 114. Ja muut arvot nipin napin viiterajoussa

Kommentit (8)

Vierailija

ei ole tutkittu muuta kuin yksityisellä että ulosteessa ei ole verta. Julkisella puolella on laitettu vaan uutta lähetettä verikokeeseen ja käsketty syödä kolminkertainen määrä rautatabletteja. Nyt soitin hoitajalta tuloksia ja hän aikoi laittaa lääkärille kommentointipyynnön jota voin kysellä, jos haluan...!?

Vierailija

Anopillani todettiin imusolmukesyöpä kun hb ei noussut. Ei auttanut rautakuurit eikä veritankkaukset. Kerroskuvauksessa oaljastui sitten vatsan alueen imusolmukkeiden suuri koko.

Vierailija

Vaatisin lisätutkimuksia. Minulla löytyi krooninen tulehdus suolistosta, vaikka verta ei tullutkaan, eikä siinä vaiheessa vielä ollut ripuliakaan. Ainoa mitä lähdettiin tutkimaan, oli jatkuvasti alentuva hb.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Anopillani todettiin imusolmukesyöpä kun hb ei noussut. Ei auttanut rautakuurit eikä veritankkaukset. Kerroskuvauksessa oaljastui sitten vatsan alueen imusolmukkeiden suuri koko.

*paljastui

Vierailija

Miksi alapeukku imusolmukesyövälle? Tokihan syöpäsairaudet ovat sellaisia, joita ei kenellekään toivo mutta anopilla ei muita oireita alkuun ollut kuin tuo alhainen hemoglobiini. Eihän tää tietenkään sitä tarkoita että ap:lla syöpä olisi ja muut vaihtoehdot poissuljettuja mutta tuo anopin tapaus on mulle opettanut että kaikkea sitä voikin löytyä erilaisten oireiden takaa

Vierailija

tuntuu, että lääkärit vain laittaa runsaiden kuukautisten piikkiin matalan hb:n. Olen syönyt vuoden tripla-annosta rautaa ( nestemäinen maltofer ja rautamehu) kalaöljy, vahva b, 100 mg -d, nestemäinen monivitamiini. Ennen lapsia hb on ollut jopa 160 ilman vitamiineja. Takana 2 perättäistä raskautta niin olisikohan hb noussutkaan enää niiden jälkeen? Edellisestä raskaudesta kuitenkin jo 4 vuotta... Tunnen oloni ihan terveeksi, mutta väsyttää ja kaikki flunssat ja poskiontelotulehdukset iskee muhun

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat