Minkälaisia sellaisia lahjoja sinä arvostaisit, mitä moni muu ei tunnu arvostavan.

Vierailija

Mä itse arvostaisin tosi paljon itsetehtyjä villasukkia. Mä rakastan niitä ja olisin haltioissani, jos saisin sellaiset lahjaksi. Oikein paksut, lämpimät, pörröiset....ai että!!! ♡

Aina ihmettelen, kun joku valittaa ettei muuta lahjaa saanut kuin jotkut "itsetehdyt villasukat". O_o

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Minulla ei enää ole varaa antaa oikein muuta kuin tekemiäni villasukkia, annoin niitä kyllä ennen köyhtymistänikin. Onneksi on paljon hyviä lankoja säästössä ja taidot tallella. Sukkien tekemiseen menee monta monta tuntia ja koko sen ajan on niiden saaja mielessä, vaikka katselisinkin televisiota samalla. Jokainen raita ja pitsikuvio on mietitty saajalle sopivaksi. :)

Vierailija

Oman ajan antamista. Esim. autottomana olen tosi ilahtunut, jos / kun joku kaveri lupautuu kuskaamaan minua asioille / kaupoille ja on mukana shoppailussa ja ostosten arvioinnissa ja kantamisessakin jos on isoa / painavaa tavaraa mille ei saa kotiinkuljetusta. Iso juttu mulle, pieni asia (kuulemma) kaverille! Käydään samalla kimpassa lounaalla, taidenäyttelyssä tms. eli vietetään laatuaikaa!

Vierailija

Tällä hetkellä haluaisin erään opiskelukirjan joka pitäisi tilata ilmeisesti Australiasta ja sille tulisi kirjan hinnan 50€ lisäksi 90€ toimitus; ja tullikuluja. Jäi kirja ostamatta koska kuluja tulisi 63% tuloistani tässä kuussa. Tosin pitää vielä tutkia josko jostain saisi halvemmalla. Haluaisin sen silti, mieluummin kun koruja joita kaikki minulle aina ostavat jos on joku lahjatilaisuus. Käytän kyllä koruja, mutta jokin oikeasti hyödyllinen lahja olisi ihan paras.

Vierailija

Villasukkia lahjaksi himoitsen minäkin! Itse en terveydellisistä syistä voi niitä neuloa, ja rakastan pitää villasukkia kesät talvet! :)

Vierailija

Astioita, kodinkoneita, oikeastaan ihan mitä vaan. Lahja on lahja ja ei sillä niin väliä. Olen vielä vanhanaikainen, kun arvostan enemmän ajatusta, vaikka lahja ei niin käyttökelpoinen olisikaan. 

Vierailija

Miesten kalsareita. Olisi kyllä ihan unelmalahja tällaiselle sukupuolenkorjausprosessissaan vasta alkumetreillä olevalle transmiehelle..

Mutta en kehtaa pyytää noita lahjaksi.. :(

Vierailija

Suklaa ja villasukat. Näitä kukaan ei anna kun pitävät niin kuluneina vaan esim joulu on minulle ainoaa aikaa jolloin syön suklaata enkä osaa sitä itse ostaa. Villasukkia en usein käytä mutta silloin kun tarve on niin on ihanat!

Vierailija

Villasukat taitavat olla haluttu lahja nykyisin. Siis itsetehdyt ainakin. Monihan ei niitä osaa edes tehdä. 

Itse haluaisin lahjaksi hyvät luistimet. Olen jo viiskymppinen. Arvelen, että ikäiseni eivät ehkä yleensä tykkää luistelemisesta, vaikka mistä sen tietää. 

Vierailija

Buranaa, wc-paperia tai jotain muuta tarpeellista, joka on aina loppu enkä välttämättä itse muista ostaa kaupasta :D

Kalliimmista lahjoista nolostun, koska en halua, että minuun tuhlataan rahaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat