Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka olet saanut tietää kumppanisi pettämisestä?

happiviikset

Onko puolisosi itse kertonut pettävänsä vai oletko kenties yllättänyt pettäjän rysän päältä? Tarinoita kehiin!

Kommentit (12)

Vierailija

Asuttiin exän kanssa erillään, exä tuli aamulla kämpille kun olin pokannut sen frendin vahingossa baarista ja olivat laittaneet viestiä..

(akka petti suhteen alussa ja siksi minäkin tein mitä tykkäsin)

Kerran panin muijan kaverin äitiä (ei ollut ikäeroa juurikaan)..

Joku kertonut.

Kortsuja löytynyt käytettynä.

Raavittu iho ja fritsut nuorena.

Sukupuolitautitartunta.

Vierailija

Toinen nainen soitti mulle töihin ja esitti todella pitkän monologinsa asiasta ja yritti vielä mollata mua jne. Järkytyin, koska juttu tuli ihan puskista, mutta pidin pääni kylmänä. En räyhännyt, tiedustelin vaan lopuksi, että oliko muuta ja suljin luurin kun juttu ei ottanut loppuakseen. Vittumaisin tilanne ikinä. Repesin vasta miehen nähtyäni.

Vierailija

Tulin töistä ja siellä vaimo odotti pillu vasta nussittuna ja posket punaisena. Kuulemma oli minua odottanut niin innolla. Ei tunnustanut mutta jäi myöhemmin kiinni kun tapasin kyseisen miehen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Toinen nainen soitti mulle töihin ja esitti todella pitkän monologinsa asiasta ja yritti vielä mollata mua jne. Järkytyin, koska juttu tuli ihan puskista, mutta pidin pääni kylmänä. En räyhännyt, tiedustelin vaan lopuksi, että oliko muuta ja suljin luurin kun juttu ei ottanut loppuakseen. Vittumaisin tilanne ikinä. Repesin vasta miehen nähtyäni.

Mulle käynyt sama, että toinen nainen soitti. Tosin soitti myöhään illalla ja tuntemattomasta numerosta. Mies oli tuolloin kotipaikkakunnallaan käymässä ja siellä myös pettänyt.

Pahalta se tuntui. Tosin jos jotain tragikoomista haluaa tästä etsiä, niin sen, että nainen avautui omista existään ja kertoi erään hakanneen häntä pitkässä suhteessa Kertoi myös haluavansa olla rehellinen minua kohtaan ja siksi paljasti mieheni. Tosin oli tiennyt koko ajan, että kyseessä oli varattu mies. 

Mies itse ei aluksi myöntänyt pettäneensä. Myöhemmin tämä toinen nainen kertoi, että silloinen mieheni oli kuulemma käynyt uhkailemassa häntä sen vuoksi, että hän paljasti miehen pettäneen. No, en tiedä miten on ollut, mutta miehen laitoin pois asunnostamme.

Onneksi kyseessä on ex.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Asuttiin exän kanssa erillään, exä tuli aamulla kämpille kun olin pokannut sen frendin vahingossa baarista ja olivat laittaneet viestiä..

(akka petti suhteen alussa ja siksi minäkin tein mitä tykkäsin)

Kerran panin muijan kaverin äitiä (ei ollut ikäeroa juurikaan)..

Joku kertonut.

Kortsuja löytynyt käytettynä.

Raavittu iho ja fritsut nuorena.

Sukupuolitautitartunta.

Panee kyllä miettimään. Ei sua, ymmärrän sua hyvin, mutta tota mutsia, että eikö se mieti mitä tekee, mikä soppa syntyy kun juorut leviää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle käynyt sama, että toinen nainen soitti. Tosin soitti myöhään illalla ja tuntemattomasta numerosta. Mies oli tuolloin kotipaikkakunnallaan käymässä ja siellä myös pettänyt.

Pahalta se tuntui. Tosin jos jotain tragikoomista haluaa tästä etsiä, niin sen, että nainen avautui omista existään ja kertoi erään hakanneen häntä pitkässä suhteessa Kertoi myös haluavansa olla rehellinen minua kohtaan ja siksi paljasti mieheni. Tosin oli tiennyt koko ajan, että kyseessä oli varattu mies. 

Mies itse ei aluksi myöntänyt pettäneensä. Myöhemmin tämä toinen nainen kertoi, että silloinen mieheni oli kuulemma käynyt uhkailemassa häntä sen vuoksi, että hän paljasti miehen pettäneen. No, en tiedä miten on ollut, mutta miehen laitoin pois asunnostamme.

Onneksi kyseessä on ex.

Kuulostaapa niin tutulta, että onkohan kyseessä sama nainen.... Huh menee ihan kylmät väreet.... Täydellisen samanlainen kuvio ja toimintatapa. Mulle nainen ihan myönsi tienneensä miehen olevan varattu, mutta nyt sitten empaattisesti halusi minun olevan perillä mieheni petturimaisuudesta. Juu, kiitti kovasti että niin mua ajattelit <3

Vierailija

Poikakaveri pidensi vierailuaan veljensä luona, palasi sieltä viimein ja oli kovin etäisen oloinen, toisinaan yritti olla "normaalisti", käytös kuitenkin muuttui melkolailla. Mm. puhelin kasvoi kiinni käteen ja läppäreillä viihdyttiin tavallista enemmän. Kerran umpikännissä sanoi jotain ettei me kuuluta yhteen tms. Pari viikkoa jaksoin seurata tätä, kunnes kysyin että onko sillä joku toinen, hiljaisuus tuntui kestävän ikuisuuden kunnes tunnusti että on. Oli kuulemma valehdellut sille toiselle jo jättäneensä minut vaikka ainoa sinne päin lausahdettu asia oli tullut humalassa eikä sekään erityisen suoraan. Ikävämmäksi asian tekee vielä se että sen lisäksi että hän petti minua sen toisen kanssa, hän myös petti sitä toista minun kanssa. Seksi meillä ei loppunut hänen lomaltapaluunsa jälkeen. Tunnustuksen jälkeen kyllä, yllätys yllätys. 

Vierailija

Somesta bongasin kuvan, jossa taustalla näkyi jotain raskauttavaa... Mies itse ei ollut kuvassa, mutta tiesin henkilön, joka oli ottanut kuvan, olleen hänen seurassaan. Ja taustalla oli sitten merkit kolmannesta osapuolesta. Ja kun pengoin lisää, niin tämän kolmannen henkilön päivityksistä löytyi lisää vinkkejä. Tyhmiä ovat pettäjä-somettajat. Kun ei malteta olla ottamatta niitä kuvia eikä pystytä estämään kavereita ottamasta :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat