Onko tämä teistä sovinismia tai muuten törkeää työpaikalla?

Vierailija

Kuulostaa varmasti tyhmältä koko juttu, mutta. Olen siis yleensä vastuussa töissä kahvien keittämisestä ja korjaamisesta (siis kaiken muun lisäksi). Mutta olen tällä hetkellä töissä osa-aikaisena, enkä aina ole päivän loppuun enkä siis korjaamassa kahveja pois. No, kehotuksista huolimatta, työkaverit eivät koskaan korjaa näinä päivinä kahveja pois eivätkä vedä johtoja pois seinästä. Todella ottaa päähän, ei ole iso homma. Mutta onko se sitten vain naisten hommaa, ettei voi tällaista pientä elettä tehdä turvallisuuden ja hygienian eteen?

Kommentit (2)

Vierailija

Minä joudun myös työpaikalla pistämään tiskit koneeseen (ennen jouduin tiskaamaan, onneksi hommattiin kone) vaikka vieressä on iso lappu missä sanotaan että omat tiskit pitää edes laittaa koneeseen. Minua on myös pyydetty viemään ja keräämään roskia ja pyyhkimään muiden kahviläikkiä vaikka mikään näistä ei työnkuvaan kuulu, en vaan viitsi kieltäytyä kun pomo pyytää ja koko työpaikka ois ihan hirveän näköinen jos kukaan ei yhtään siistisi paikkoja.

Olen myös ainut nainen koko pienessä firmassa, nuidenkin hommien lisäksi kokoajan kiireinen ja tottakai huonopalkkaisin. Huoh.. pitää vissiin lopettaa tossun alla oleminen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat