Osaisko joku sanoa paljon nämä maksaa kaupassa?

Vierailija

Haluaisin alkaa syömään kasvispainotteisesti sekä hedelmiä enemmän (syön liikaa hiilarihöttöjä) mutta olen hyvin pienituloinen tällä hetkellä ja mietin että tuleeko kasvisruoat kuinka kalliiksi? Paljonkohan nämä maksaisi ruokakaupassa? Lidlissä ajattelin käydä, tosin en tiedä löytääkö näitä kaikkia sieltä.

Kiiviä 2 pkt
Banaania 2 terttua
Päärynää 4-5 kpl
m. jogurtti 2 L
Kurkkua 2 kpl
Porkkanaa 1 pussi
Kesäkurpitsaa 2 kpl
Juustoraaste 1 pss
Kukkakaalia 1 kg
Parsakaalia 1 kg
Koskenlaskijaa 1 pkt
Selleriä 2 kpl

Ajattelin tehdä kasvispihvejä ja parsakaali-kukkakaali gratiinia ainakin!

Kommentit (5)

Vierailija

Voi luoja, esitä asiasi paremmin. Lidlissä on esim. aika monen eri hintaisia porkkanapusseja. On ulkolaista, kotimaista, luomua, puhumatta siitä, että on kilon ja puolen kilon pusseja ja kahden kilonkin on näkynyt. 

Monien kasviksien hinta muuttuu ihan erän mukaan. Niillä ei ole kiinteitä hintoja, eri kasvikset on edullisia eri aikoihin vuodesta. Porkkanat ei ole kalliita koskaan. Juusto on halvempaa raastaa itse. Kiivit on kalliita lähes aina ja niitä ei kannata ostaa valmiissa paketeissa, koska puolet niistä on aina poimittu niin raakoina, että ne kuivuu tai mätänee ennen kuin kypsyy.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin alkaa syömään kasvispainotteisesti sekä hedelmiä enemmän (syön liikaa hiilarihöttöjä) mutta olen hyvin pienituloinen tällä hetkellä ja mietin että tuleeko kasvisruoat kuinka kalliiksi? Paljonkohan nämä maksaisi ruokakaupassa? Lidlissä ajattelin käydä, tosin en tiedä löytääkö näitä kaikkia sieltä.

Kiiviä 2 pkt
Banaania 2 terttua
Päärynää 4-5 kpl
m. jogurtti 2 L
Kurkkua 2 kpl
Porkkanaa 1 pussi
Kesäkurpitsaa 2 kpl
Juustoraaste 1 pss
Kukkakaalia 1 kg
Parsakaalia 1 kg
Koskenlaskijaa 1 pkt
Selleriä 2 kpl

Ajattelin tehdä kasvispihvejä ja parsakaali-kukkakaali gratiinia ainakin!

Kaikkea noita löytyy Lidlistä, no, koskenlaskijasta en ole varma.

Mitä tuo selleriä 2 kpl tarkoittaa? Lehtiselleriä vai juuriselleriä? Lehtiselleriä ainakin löytyy, mutta taisin tarkoittaa sitä toista. Montako banaania keskimäärin on tertussa sun mielestä?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat