Boolisi halloweenpartyihin

Vierailija

Reseptiä haen.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

En ole koskaan tehnyt boolia enkä pitänyt Halloweenpartyja joten en osaa valitettavasti auttaa. Mutta kuulostaa hyvältä nuo bileet :)

Vierailija

^ Ajattelin sellaisia huumoribileitä tarjottavineen ja jotain teemaan sopivaa juomaa. Olen siis sellaisia järjestämässä kot´väelle eli pienessä perhepiirissä. Jotain "veriboolia, jossa jellykaramelleja tjmst. You know. :) ap

Vierailija

Vihreää mehukattia ja sekaan matokarkkeja :D 

Jos aikuisten version haluaa, niin jotain omppulikööriä, spriteä, jäitä ja viinaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vihreää mehukattia ja sekaan matokarkkeja :D 

Jos aikuisten version haluaa, niin jotain omppulikööriä, spriteä, jäitä ja viinaa?

Vihreää hyytelöä ja boolin voisi höystää hiilihapolla. Jännittäviä juomia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

^ Ajattelin sellaisia huumoribileitä tarjottavineen ja jotain teemaan sopivaa juomaa. Olen siis sellaisia järjestämässä kot´väelle eli pienessä perhepiirissä. Jotain "veriboolia, jossa jellykaramelleja tjmst. You know. :) ap

:) Kuulostaa kivalta

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:) Kuulostaa kivalta

Hyvä, saat sitten nimittäin nauraa vatsalihaksesi ja leukaperäsi kippeiksi. ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäädytetty käsi pakastimeen. Sitten sulamaan booliastiaan. You know.

Apua, älä pelottele XD

Jos haluaa välttää murha- ja paloittelupuuhat, vedellä täytetty ja jäädytetty kumihanska toimii myös!

Vierailija

1pullo passoaa
2pulloa kirkasta
1l ananasmehua
1l appelsiinimehua
Tuohon ku laittaa jäitä, niin näyttää oksennukselta mutta on hyvää :D

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat