Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilkeä miespuolinen kassatyöntekijä

Vierailija
13.10.2015 |

Harmittaa todella paljon, kun lähikaupassani työskentelee yksi veemäinen mulkku. Mikähän mahtaa olla mun rikokseni sitä kohtaan, jota en edes tunne? Olen nuori ja kaunis? Muita asiakkaita kohtaan on kyllä inhimillinen. Enkä tässä nyt miehiä yleisesti syytä mistään, siellä on toinenkin mies ja se on ihan mukava ja asiallinen. Jatkapa mulkvisti samaa rataa, niin teen sinusta valituksia niin kauan, että sut potkitaan v*ttuun sieltä!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kauppias antoi sinulle korvaukseksi viimekertaisen kaltoinkohtelun jälkeen?! :D

Vierailija
2/20 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille pimppaa. Ainakin minä piristyisin siitä, enkä olisi enää niin ilkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kauppias antoi sinulle korvaukseksi viimekertaisen kaltoinkohtelun jälkeen?! :D

Ehhehheee. En ole tehnyt vielä ensimmäistäkää valitusta, mutta mikäli meininki jatkuu samanlaisena, niin niitä alkaa sataa.  ap

Vierailija
4/20 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa todella paljon, kun lähikaupassani työskentelee yksi veemäinen mulkku. Mikähän mahtaa olla mun rikokseni sitä kohtaan, jota en edes tunne? Olen nuori ja kaunis? Muita asiakkaita kohtaan on kyllä inhimillinen. Enkä tässä nyt miehiä yleisesti syytä mistään, siellä on toinenkin mies ja se on ihan mukava ja asiallinen. Jatkapa mulkvisti samaa rataa, niin teen sinusta valituksia niin kauan, että sut potkitaan v*ttuun sieltä!

Millä lailla hän käyttäytyy sinusta epäasiallisesti. Kerro vähän konkreettisemmin. Kirjoituksesi ei kerro muuta kuin että et ole tyytyväinen asiakaspalveluun.

Vierailija
5/20 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna sille pimppaa. Ainakin minä piristyisin siitä, enkä olisi enää niin ilkeä.

Pimpuleissön kyllä särkee kivasti jään ja pehmittää jäykistyneen... tunnelman. 

Vierailija
6/20 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun flirttailu ei ole tehonnut ja purat nyt kiukkuasi täällä?

Vierailija
7/20 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla hän käyttäytyy sinusta epäasiallisesti. Kerro vähän konkreettisemmin. Kirjoituksesi ei kerro muuta kuin että et ole tyytyväinen asiakaspalveluun.

En kerro. Vaarana on, että tämä sosiopaatti tunnistaa minut. ap

Vierailija
8/20 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä onkin, että 12-vuotiaiden äpärien täytyy tulla hokemaan pimppajuttuja joka ketjuun? Nykyäänkö lassukoidutaan jo niin nuoresta lähtien, että ei päästä edes nuorena sormella koittamaan?

Vierailija
9/20 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valita mikäli on aihetta, ja vaihda kauppaa. Ei hän varmaan ole edes aina myyntivuorossa, joten silloin voi käydä normaalisti jos kaupan vaihtaminen ei onnistu. Ei kai hänen kanssaan tarvitse mitään jutella, vaan tervehtii jos hän tervehtii ensin ja sitten vain latoo ostokset ja kiittää viileästi, ei kiinnitä huomiota murjottamiseen. Tekeekö muuta kuin murjottaa ja mulkoilee? Katkerikkoja riittää, kostaa ne epäonnistumisensa myös muille kuin kauniille naisille. Hyvä, ettei ihan kaikki huono matsku käy kaupaksi. ;)

Vierailija
10/20 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on aina paskoja. Haistata sille paskat ens kerralla ja kysy pomoa paikalle

Vierailija
11/20 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valita mikäli on aihetta, ja vaihda kauppaa. Ei hän varmaan ole edes aina myyntivuorossa, joten silloin voi käydä normaalisti jos kaupan vaihtaminen ei onnistu. Ei kai hänen kanssaan tarvitse mitään jutella, vaan tervehtii jos hän tervehtii ensin ja sitten vain latoo ostokset ja kiittää viileästi, ei kiinnitä huomiota murjottamiseen. Tekeekö muuta kuin murjottaa ja mulkoilee? Katkerikkoja riittää, kostaa ne epäonnistumisensa myös muille kuin kauniille naisille. Hyvä, ettei ihan kaikki huono matsku käy kaupaksi. ;)

Voi kuule. En tosiaankaan vaihda kauppaa yhden häikäilemättömän ja häiriintyneen ihmisen takia, vaan pistän sen ihmisen vastuuseen. Varmaan tarkoitat hyvää, mutta voit silti työntää noi loputkin neuvosi sinne mihin ei päivä paista. En ala luettelemaan mitä tekee, mutta ymmärrät varmaan, että kyse ei ole mistään ihan pienestä mokailusta asiakaspalvelussa. ap

Vierailija
12/20 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen pikkupalleja puristaa ne keinokuitupöksyt, anuskin hellänä dildoilusta. Koita ymmärtää häntä. Tuskin kohdistaa luonteensa katkeruuden vain sinuun.

Vierailija
13/20 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän asu Hervannassa, ethän? Olen lopettanut lähikaupassamme asioinnin, koska sama mieskassa oli kahdella peräkkäisellä käynnillä todella törkeä ja outo minua kohtaan. Muun muassa nauroi minulle (eikä edes kanssani, koska olin itse niin häkeltynyt tilanteesta, ihan vain plussakorttikämmistä oli kyse). Ekan kerran jälkeen aattelin, että kyllähän näitä sattuu ja ens kerralla sit menee paremmin, mutta kävikin sitten toinen tilanne, jossa kassa oli outo ja törkeä minua kohtaan, sen tarkemmin erittelemättä.

Tekisi todella paljon mieli tehdä valitus, mutta sittenhän se kassa tunnistais mut. Apua... Kiva kun muut kaupat on sit kauempana kuin tuo.

Vierailija
14/20 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän asu Hervannassa, ethän? Olen lopettanut lähikaupassamme asioinnin, koska sama mieskassa oli kahdella peräkkäisellä käynnillä todella törkeä ja outo minua kohtaan. Muun muassa nauroi minulle (eikä edes kanssani, koska olin itse niin häkeltynyt tilanteesta, ihan vain plussakorttikämmistä oli kyse). Ekan kerran jälkeen aattelin, että kyllähän näitä sattuu ja ens kerralla sit menee paremmin, mutta kävikin sitten toinen tilanne, jossa kassa oli outo ja törkeä minua kohtaan, sen tarkemmin erittelemättä.

Tekisi todella paljon mieli tehdä valitus, mutta sittenhän se kassa tunnistais mut. Apua... Kiva kun muut kaupat on sit kauempana kuin tuo.

Mitä sitten, jos epäasiallisesti käyttäytyvä kassa tunnistaisi sinut jos tekisit valituksen? Itse teen kyllä valituksia kaikista asiakaspalvelussa työskentelevistä jotka käyttäytyvät huonosti, eikä sitä tarvitse hävetä, oikeassahan sinä olet. 

Vierailija
15/20 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten, jos epäasiallisesti käyttäytyvä kassa tunnistaisi sinut jos tekisit valituksen? Itse teen kyllä valituksia kaikista asiakaspalvelussa työskentelevistä jotka käyttäytyvät huonosti, eikä sitä tarvitse hävetä, oikeassahan sinä olet. 

Niin, tottahan tuokin on. Pitäisi kyllä tehdä se valitus vähintäänkin muita kaupassa asioivia ajatellen, jos on yhtä inhottava heitäkin kohtaan. Pelkään vaan tuota kassaa jostain syystä niin paljon, että sitten en enää ainakaan uskaltaisi koskaan kipaista tuossa kaupassa edes pikaisesti maitoa hakemassa. On todella outoa, miten kylmä vaikutelma hänestä välittyy jo ennen kuin avaa suunsa.

Vierailija
16/20 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai alkaa valituksia satelemaan...

No oikeastaan sulla on käytettävissä yksi valitus, jos nimen kanssa annat palautetta. Nimetön palaute taas on tehottomampi ja helpommin selitettävissä.

Jos alat jotain lukuisia skitsopalautteita viljelemään kostona, niin sinut siinä leimataan sekopääksi.

Vierailija
17/20 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halisten S-marketissa Turussa on tuollainen tapaus, mutta ei katso karsaasti vain nuoria ja kauniita. On sillä ne omat suosikit, joiden kohdalla ääni muuttuu ystävälliseksi ja joskus jopa suo niille hymyn, mutta yleisesti ottaen tuntuu siltä, että maailma on häntä kovalla kädellä koetellut. Ja silloin jogurttipurkit lentävät kassahihnan puolelta toiselle ja "kahdeksantoista kolmeviisi" jyrähtää tylysti suusta huulet viivatiukkana. Which begs the question: jos on niin kyrpiintynyt kassahommiin, että ei kestä kuin kourallisen ihmisiä edessään, miksi on ryhtynyt palveluammattiin? Tai edes: miksi ei siirry pelkästään varaston puolelle, koska ihmislähtöinen ammatti ei yksinkertaisesti vain onnistu?

Vierailija
18/20 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, kai ketä tahansa miestä pohjimmiltaan hävettää olla kassatyttö. :D

Vierailija
19/20 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän samanlainen kokemus lähikaupan nuorehkosta vakkarimyyjästä, ollut jo vuosia siellä siis, ei opiskelija. Hän joskus aikoinaan kun muutin alueelle, niin heitti jonkun vitsin mulle, mutta olin niihin aikoihin todella masentunut ja arka ja huonossa kunnossa, enkä oikein osannut suhtautua siihen, en haunnut mitään huomiota.

Hän myös olemukseltaan (rehvakas) ja puhetyyliltään muistuttaa kouluaikojeni kiusaajapoikia, ja vaistoan hänestä juuri sellaista vallanhaluista, herkkäegoista luonnetta. Hän on kaikki nämä vuodet suhtautunut muhun oudosti, ja kun lihoin 30kg 4 vuotta sitten, hän parin otteeseen mm. vitsaili kassalla jos ostin suklaalevyn tai jäätelöpaketin, että "jaha, iltapalaa vähän" tms. todella vittumaisellaäänellä, mutta kuitenkin niin, että asiaa ei suoraan voi viedä eteenpäin eikä myöskään osoittaa tahalleen loukkaavaksi. Myös elekieli ja puhetyyli on epäystävällinen, mutta ei niin selvästi, että se olisi todistettavissa.

Vierailija
20/20 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, myös mulle sattuu päivittäin kaupan kassalla aivan hirveitä asioita. Ostoksiani on heitelty ympäriinsä niin että olen joutunut keräilemään niitä lattialta, kassa on töhrinyt pitsipaitani ketsupilla, irvistellyt ja tehnyt kainalopieruja latoessani ostoksia hihnalle, vetänyt juuri maksamani muovikassin päähäni ja tämä vielä: avannut ostamani siiderin ja ottanut siitä huikkaa kuin omasta tölkistään!! Hän on myös kovalla äänellä arvioinut älykkyysosamäärääni ja kiusallaan puhunut minulle ranskaa. Kaikkiin asiallisiinkin kysymyksiini hän vastaa aina: tilu lilu päkä pökä. Kun muita asiakkaita ei ole lähistöllä, hän esittelee minulle karvaista mahaansa, jonka keskellä nököttää pullistunut napa. Voisin tietysti käydä naapurikaupassa, mutta sinne on kotoani 15 metriä pidempi matka.