Ilkeä miespuolinen kassatyöntekijä

Vierailija

Harmittaa todella paljon, kun lähikaupassani työskentelee yksi veemäinen mulkku. Mikähän mahtaa olla mun rikokseni sitä kohtaan, jota en edes tunne? Olen nuori ja kaunis? Muita asiakkaita kohtaan on kyllä inhimillinen. Enkä tässä nyt miehiä yleisesti syytä mistään, siellä on toinenkin mies ja se on ihan mukava ja asiallinen. Jatkapa mulkvisti samaa rataa, niin teen sinusta valituksia niin kauan, että sut potkitaan v*ttuun sieltä!

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä kauppias antoi sinulle korvaukseksi viimekertaisen kaltoinkohtelun jälkeen?! :D

Ehhehheee. En ole tehnyt vielä ensimmäistäkää valitusta, mutta mikäli meininki jatkuu samanlaisena, niin niitä alkaa sataa.  ap

ihminen

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa todella paljon, kun lähikaupassani työskentelee yksi veemäinen mulkku. Mikähän mahtaa olla mun rikokseni sitä kohtaan, jota en edes tunne? Olen nuori ja kaunis? Muita asiakkaita kohtaan on kyllä inhimillinen. Enkä tässä nyt miehiä yleisesti syytä mistään, siellä on toinenkin mies ja se on ihan mukava ja asiallinen. Jatkapa mulkvisti samaa rataa, niin teen sinusta valituksia niin kauan, että sut potkitaan v*ttuun sieltä!

Millä lailla hän käyttäytyy sinusta epäasiallisesti. Kerro vähän konkreettisemmin. Kirjoituksesi ei kerro muuta kuin että et ole tyytyväinen asiakaspalveluun.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Anna sille pimppaa. Ainakin minä piristyisin siitä, enkä olisi enää niin ilkeä.

Pimpuleissön kyllä särkee kivasti jään ja pehmittää jäykistyneen... tunnelman. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla hän käyttäytyy sinusta epäasiallisesti. Kerro vähän konkreettisemmin. Kirjoituksesi ei kerro muuta kuin että et ole tyytyväinen asiakaspalveluun.

En kerro. Vaarana on, että tämä sosiopaatti tunnistaa minut. ap

Vierailija

Mikä siinä onkin, että 12-vuotiaiden äpärien täytyy tulla hokemaan pimppajuttuja joka ketjuun? Nykyäänkö lassukoidutaan jo niin nuoresta lähtien, että ei päästä edes nuorena sormella koittamaan?

Vierailija

Valita mikäli on aihetta, ja vaihda kauppaa. Ei hän varmaan ole edes aina myyntivuorossa, joten silloin voi käydä normaalisti jos kaupan vaihtaminen ei onnistu. Ei kai hänen kanssaan tarvitse mitään jutella, vaan tervehtii jos hän tervehtii ensin ja sitten vain latoo ostokset ja kiittää viileästi, ei kiinnitä huomiota murjottamiseen. Tekeekö muuta kuin murjottaa ja mulkoilee? Katkerikkoja riittää, kostaa ne epäonnistumisensa myös muille kuin kauniille naisille. Hyvä, ettei ihan kaikki huono matsku käy kaupaksi. ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Valita mikäli on aihetta, ja vaihda kauppaa. Ei hän varmaan ole edes aina myyntivuorossa, joten silloin voi käydä normaalisti jos kaupan vaihtaminen ei onnistu. Ei kai hänen kanssaan tarvitse mitään jutella, vaan tervehtii jos hän tervehtii ensin ja sitten vain latoo ostokset ja kiittää viileästi, ei kiinnitä huomiota murjottamiseen. Tekeekö muuta kuin murjottaa ja mulkoilee? Katkerikkoja riittää, kostaa ne epäonnistumisensa myös muille kuin kauniille naisille. Hyvä, ettei ihan kaikki huono matsku käy kaupaksi. ;)

Voi kuule. En tosiaankaan vaihda kauppaa yhden häikäilemättömän ja häiriintyneen ihmisen takia, vaan pistän sen ihmisen vastuuseen. Varmaan tarkoitat hyvää, mutta voit silti työntää noi loputkin neuvosi sinne mihin ei päivä paista. En ala luettelemaan mitä tekee, mutta ymmärrät varmaan, että kyse ei ole mistään ihan pienestä mokailusta asiakaspalvelussa. ap

Vierailija

Sen pikkupalleja puristaa ne keinokuitupöksyt, anuskin hellänä dildoilusta. Koita ymmärtää häntä. Tuskin kohdistaa luonteensa katkeruuden vain sinuun.

Vierailija

Ethän asu Hervannassa, ethän? Olen lopettanut lähikaupassamme asioinnin, koska sama mieskassa oli kahdella peräkkäisellä käynnillä todella törkeä ja outo minua kohtaan. Muun muassa nauroi minulle (eikä edes kanssani, koska olin itse niin häkeltynyt tilanteesta, ihan vain plussakorttikämmistä oli kyse). Ekan kerran jälkeen aattelin, että kyllähän näitä sattuu ja ens kerralla sit menee paremmin, mutta kävikin sitten toinen tilanne, jossa kassa oli outo ja törkeä minua kohtaan, sen tarkemmin erittelemättä.

Tekisi todella paljon mieli tehdä valitus, mutta sittenhän se kassa tunnistais mut. Apua... Kiva kun muut kaupat on sit kauempana kuin tuo.

pööö

Vierailija kirjoitti:

Ethän asu Hervannassa, ethän? Olen lopettanut lähikaupassamme asioinnin, koska sama mieskassa oli kahdella peräkkäisellä käynnillä todella törkeä ja outo minua kohtaan. Muun muassa nauroi minulle (eikä edes kanssani, koska olin itse niin häkeltynyt tilanteesta, ihan vain plussakorttikämmistä oli kyse). Ekan kerran jälkeen aattelin, että kyllähän näitä sattuu ja ens kerralla sit menee paremmin, mutta kävikin sitten toinen tilanne, jossa kassa oli outo ja törkeä minua kohtaan, sen tarkemmin erittelemättä.

Tekisi todella paljon mieli tehdä valitus, mutta sittenhän se kassa tunnistais mut. Apua... Kiva kun muut kaupat on sit kauempana kuin tuo.

Mitä sitten, jos epäasiallisesti käyttäytyvä kassa tunnistaisi sinut jos tekisit valituksen? Itse teen kyllä valituksia kaikista asiakaspalvelussa työskentelevistä jotka käyttäytyvät huonosti, eikä sitä tarvitse hävetä, oikeassahan sinä olet. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten, jos epäasiallisesti käyttäytyvä kassa tunnistaisi sinut jos tekisit valituksen? Itse teen kyllä valituksia kaikista asiakaspalvelussa työskentelevistä jotka käyttäytyvät huonosti, eikä sitä tarvitse hävetä, oikeassahan sinä olet. 

Niin, tottahan tuokin on. Pitäisi kyllä tehdä se valitus vähintäänkin muita kaupassa asioivia ajatellen, jos on yhtä inhottava heitäkin kohtaan. Pelkään vaan tuota kassaa jostain syystä niin paljon, että sitten en enää ainakaan uskaltaisi koskaan kipaista tuossa kaupassa edes pikaisesti maitoa hakemassa. On todella outoa, miten kylmä vaikutelma hänestä välittyy jo ennen kuin avaa suunsa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat