Ottaisitko miehen joka on varautunut ja raiskattu?

Vierailija

Mulla uusi miesystävä ja tämä on vähän varautunut ja jännittynyt mm. mitä tulee sänkyhommiin. On sanonut mulle, että entinen tyttöystävänsä olisi raiskannut hänet.

Mitä mieltä, onko tulevaisuutta?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulla uusi miesystävä ja tämä on vähän varautunut ja jännittynyt mm. mitä tulee sänkyhommiin. On sanonut mulle, että entinen tyttöystävänsä olisi raiskannut hänet.

Mitä mieltä, onko tulevaisuutta?

Stap-onilla pyllyyn vai miten?

Kuka on tämä nainen, joka raiskasi miehen?

"Mulla on fantasia"

Vierailija

No tulisi mieleen, että voitko kunnioittaa miestä, joka ei kykene senvertaa pitämään puoliaan, että tulee naisen raiskaamaksi? Tulee mieleen, että mies on jotenkin sekaisin. Toki jos hän pystyy jotenkin selkeästi selittämään, miten toimitus on tapahtunut, niin ei kai siinä sitten mitään. Seksuaalinen draivi ei taida olla kovin korkealla, jos munaa on täytynyt väkisin ottaa.

Vierailija

Kyllä se luottamus silläkin suhun kasvaa kun pidempään yhdessä olette. En nyt kauheesti tohon seikkaan siis takertuis jos mies on muuten sulle sopiva. 

Vierailija

Tämä on nyt jonkun lassukan trolli taas. Sitten sama lassu kirjoittelee raiskattua miestä halveksuvia vastauksia "naisilta". Sitten lassu tulee taas kirjoittamaan:" just tämmösiä ne naiset on, kaksoisstandardit, kai te ymmärrätte ettei miehetkään halua raiskattua naista !!!!!! "

Vastaukseni alkuperäiseen kysymykseen: jos välität hänestä, teillä on varmasti tulevaisuutta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No tulisi mieleen, että voitko kunnioittaa miestä, joka ei kykene senvertaa pitämään puoliaan, että tulee naisen raiskaamaksi? Tulee mieleen, että mies on jotenkin sekaisin. Toki jos hän pystyy jotenkin selkeästi selittämään, miten toimitus on tapahtunut, niin ei kai siinä sitten mitään. Seksuaalinen draivi ei taida olla kovin korkealla, jos munaa on täytynyt väkisin ottaa.

Jaaha, että miesten kokemisten vähättelyä ja miehen libidon puutetta kun on tullut raiskatuksi? Oletko samaa mieltä, että haluttoman akan oma vika jos aviomies ottaa ja raiskaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, että miesten kokemisten vähättelyä ja miehen libidon puutetta kun on tullut raiskatuksi? Oletko samaa mieltä, että haluttoman akan oma vika jos aviomies ottaa ja raiskaa?

Vain nainen voi olla uhri.

T: Feministi

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tämä on nyt jonkun lassukan trolli taas. Sitten sama lassu kirjoittelee raiskattua miestä halveksuvia vastauksia "naisilta". Sitten lassu tulee taas kirjoittamaan:" just tämmösiä ne naiset on, kaksoisstandardit, kai te ymmärrätte ettei miehetkään halua raiskattua naista !!!!!! "

Vastaukseni alkuperäiseen kysymykseen: jos välität hänestä, teillä on varmasti tulevaisuutta.

Aivan, koska naisethan ovat sellaisia enkeleitä etteivät mitään ilkeää sano tai suhtaudu epäreilusti? En noista lassukoista perusta, mutta ota sä pää pois pensaasta.

Vierailija

Miten mies voi tulla raiskatuksi? Ymmärrän siis että esim. Anaaliyhdynnällä mahdollista, mutta miten nainen voi raiskata miehen??

En ymmärrä,selittäkää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miten mies voi tulla raiskatuksi? Ymmärrän siis että esim. Anaaliyhdynnällä mahdollista, mutta miten nainen voi raiskata miehen??

En ymmärrä,selittäkää.

Pakottamalla seksiin, mies lamaantuu eikä uskalla sanoa ei. Sitten nainen hieroo/imuttele munaa ja ratsastaa jne.

Vierailija

Riippuu kokonaisuudesta. Lähtökohtaisesti kyllä - se että joku on raiskauksen uhri ei vaikuta ihmisen arvoon tai miellyttävyyteen muutoin.

Olin kuitenkin aikani tekemisissä miehen kanssa joka oli lapsena raiskattu toistuvasti ja joka nykypäivänäkin kärsi niistä ajoista ja oli mm. erittäin aggressiivinen ja ehkä oli jatkuvan uhriutumisensakin "oppinut" niistä ajoista. Tulin itse tämän miehen raiskaamaksi myöhemmin ja olenkin siitä aiempaan samankaltaiseen topikiin kirjoittanut kuukausia sitten.

Raiskauksesta saa olla rikki ja jos sitä kantaa vielä mukanaan niin mikä minä olen tuomitsemaan, itsekin kannoin pitkään ja ehkä vieläkin toisinaan. Pitää vain katsella, tutustua ja käyttää omaa arvostelukykyä sen suhteen miten raiskaus on mieheen vaikuttanut. Jos näkyy varoitusmerkkejä asiattomista, esim. väkivaltaisista purkauksista tai koet hänen kipunsa olevan liikaa sinulle käsiteltäväksi, tulevaisuutta tuskin on.

Vierailija

Kyllä uskon ettämies voi periaatteessa tulla raiskatuksi myös naisen toimesta. Jos on herkkä peli ottamaan eteen, niin se saattaa kyllä olla toimintakunnossa, vaikka itse et seksiä haluaisikaan. Tai uskon että kyse saattaa olla tilanteesta, jolloin naisella on ollut henkinen ylivalta, ja mies on joutunut tekemään seksuaalisesti jotain, mitä ei olisi itse halunnut. Jos mies sanoo tulleensa raiskatuksi, niin hyvin paljon mahdollista silloin on, että hän on kokenut tulleensa pakotetuksi, ja on väärin ja törkeää vähätellä sitä kokemusta. Antaisin miehelle aikaa, ja keskustelisin tuosta traumaattisesta kokemuksesta, hän varmastikin voi siitä toipua samalla tavalla, kuin raiskattu nainenkin voi toipua, mikäli saa traumaattisen tapahtuman käsiteltyä, mieluusti vaikka ihan psykologin avustuksella.

Vierailija

Erektio tai emättimen kostuminen voivat tapahtua ihan puhtaasti fyysisestä ärsytyksestä johtuen, vaikka henkilö ei olisi kiihottunut/haluaisi seksiä yhtään. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Erektio tai emättimen kostuminen voivat tapahtua ihan puhtaasti fyysisestä ärsytyksestä johtuen, vaikka henkilö ei olisi kiihottunut/haluaisi seksiä yhtään. 

Niinpä. Onko naiset sitä mieltä raiskaus on raiskaus vasta jos nainen siitä kostuu? Eihän velton munan raiskaaminenkaan mitään ole! Suurimman osan mielestä vain palvelus miehelle kun pillua tarjotaan!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat