20-vuotis synttärit ahdistaa

Vierailija

Minulla on siis ihan pian 20-v synttärit ja haluaisin juhlia niitä kun en ole ikinä pitänyt kunnollisia synttäreitä, ongelmana on se ettei minulla ole kavereita.
Tai pari on mutta ne asuu todella kaukana. Eikä ole rahaa matkustaa niin kauas ja tiedän että niillä sama :( Säälittävää, tiedän. Että en ole tähän ikään mennessä onnistunut hankkimaan oikeita kavereita
Taidan vain juoda itsekseni halpaa viiniä kotona :/

Kommentit (8)

Vierailija

Voi, olen pahoillani puolestasi. Minä täytän ihan kohta 50, ystäviä ei minullakaan ole (nuorempana oli), alkoholiakaan en saa juoda, rahaa kyllä olisi. Kunpa voisin lähettää sinulle ne matkarahat, että pääsisit juhlimaan ystäviesi kanssa. Hyvää syntymäpäivää meille kuitenkin!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eikö siltikin olisi mukavampaa, jos tekisit jotain muuta kuin joisit viinaa, vaikka yksin joutuisit juhlimaan?

Mitä muuta mä muka voisin tehdä yksin?

Vierailija

3: Vaikka mitä, mutta jos ihan oikeasti et itse keksi sinua ilahduttavia asioita, niin epäilen ettei sinulle kannata ehdottaa mitään.

Millainen olisit ystävänä? Jos sinun kanssasi juttelee, niin tuleeko suustasi ulos mitään kiinnostavaa vai täyttääkö mielesi noin yleensäkin vain viina? Eivät ystävät ole vain sitä varten, että he keksivät sinulle kivaa tekemistä. Sinulla itselläsikin täytyy olla mielenkiinnonkohteita. Ne kohteet ohjaavat sinua tekemään asioita silloinkin kun olet yksin.

En vähättele yksinäisyydentunnettasi ja ymmärrän erittäin hyvin, että haluaisit syntymäpäiväsi olevan erilainen kuin kaikki muut vuoden päivät. Se voikin olla erilainen, jos et jää kotiin juomaan viinaa. Ei sinun tarvitse tehdä mitään mullistavaa ja historiankirjoihin jäävää, vaan voit tehdä ihan jotain pientä ekstraa.

(Nr.1)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat