Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olkapääkipu joka säteilee kaulaan. Lääkäriin?

Vierailija

Säteilee kaulaan. Pään kääntäminen on vaikeeta.

Olkapääkipu kestänyt neljä viikkoa. Välillä ollut parempi, välillä pahempi. Viikonlopun aikana alkanut tuo kaulaan säteileminen. 

Lääkäriin vai ei? 

Kommentit (9)

Vierailija

Lääkäriin. Selvitetään syy. Minulla oli rasitusvamma,jonka seurauksena olkapäässä olevaan limapussiin on ruvennut kerääntymään nestettä. Siinä ei hierojat auta jos on esim rasitusvamma,fysioterapiaa määrättiin minulle ja lisäksi pistettiin kortisonia suoraan olkapäähän.

Vierailija

Nuo kuntosalit ja hierojat kannataa oikeasti unohtaa ennen kuin syy on selvitetty. Ne voivat pahentaa tilannetta.

Vierailija

Mulla oli pari vuotta aivan sama juttu. Kesti vajaat kaksi kuukautta. En käynyt lääkärissä, vaikka olo oli välillä sietämätön. 

Sitten vain parani itsestään, eikä ole uusinut. Olen nyt pitänyt huolta oikeasta työasennosta ja jumpannut säännöllisesti. 

Vierailija

Olkapää (oikea) kipeytyi virheliikkeen seurauksena, joten tuskin sydänoire. 

Tänään työpaikkalääkärille. Kstsotaan mitä tuumaa. 

Ap

Vierailija

Työpaikkalääkäri voi antaa lääkkeet, jos tilanne on niin paha, että niitä tarvitset. Todennäköisesti sen lisäksi saat jumppaohjeet tai lähetteen fysioterapeutille (useimmat ovat täysin hyödyttömiä, mutta voi se helmi osua sinun kohdallesi, toivotaan!).

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat