Miten pyytää miestä luokseen?

Vierailija

Lainasin keväällä kaverilleni autoa, ja hän ei päässytkään itse palauttamaan sitä, vaan lähetti oman kaverinsa toimittamaan asiaa. Tää kaveri oli mulle ennestään tuntematon (hyvännäköinen) mies :) nähtiin sillon ihan ohimennen auton palautuksen yhteydessä. Nyt viikko sitten meistä tuli match tinderissä, ja hän laittoikin heti viestiä et ollaanko me nähty sillon auton palautuksen yhteydessä jne. Ollaan tässä nyt vaihdettu muutamia viestejä, ihan yleisellä tasolla mitä teet työksesi jne. Viestittely on ollut molemminpuolista, ja hän on vastaillut pitkillä viesteillä vastakysymyksiä esittäen.

Koska kuitenkin tinderissä matchattiin, hän tuskin on mitään kaveriseuraa vailla... Mä taas en tässä kohtaa kaipaa muuta kuin seksiä.

Miten mä voisin tuoda esille, että haluaisin tavata, mutta hoitaa sen asian niin, että hän ymmärtää mun motiivit? Olen jotenkin tosi varuillani tässä, koska pelkään että jos hän ei olekaan samoilla fiiliksillä liikkeellä, menetän kasvoni kun meillä on kuitenkin niitä yhteisiä tuttuja (parisuhteessa olevia, jotka eivät mm. pidä yhden yön juttuja kovin positiivisena asiana, joten en ole erityisemmin tuonut esille, että mulle ne on ok).

Kutsunko miehen luokseni kahville? Entäs jos ymmärtääkin että ihan oikeasti vaan kahville :D haluan välttää nolon tilanteen.

Normaalisti kannatan suoraa puhetta, mutta mielellään en tälle viestillä laittaisi, että haluan sua tuutko käymään :'D miten sä tän hoitaisit?

Kommentit (11)

Vierailija

Haluaisitko tulla "kahville" tai sitten ihan vaan kahville?

Tekstillähän nuo lainausmerkit on helppo laittaa.. yritäppä esittää sama puhelimessa jutustellen :)

Vierailija

Jos laittaa tuutko "kahville", niin samalla vois jo laittaa ton tuuks panee :D

Aloittajan ongelma olikin ilmeisesti, miten vihjata että haluaa seksiä ilman että sanoo sitä suoraan?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat