Miksi opiskelijat syövät makaronia?

Vierailija

Melkein yhtä edullisesti saisi esim. pussin perunoita tai vihanneksia. Olisi paljon terveellisempääkin. Pelkkä makaronihan on samaa kuin jauhoja söisi..

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Makaroni-, nuudeli- ja tonnikalajutut ovat nykyään suurimmaksi osaksi aikansa elänyttä legendaa. Monille nuorille terveys, ulkonäkö yms. ovat sen verran tärkeitä, että ruokaan panostetaan niin paljon kuin opiskelijabudjetilla on mahdollista ja treenituloksia ei sabotoida syömällä pelkkää sarvimakaronia.

Toki on niitäkin, jotka eivät yksinkertaisesti osaa tai välitä kokkaamisesta ja ruoka on tasan nälän karkoittamista varten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Melkein yhtä edullisesti saisi esim. pussin perunoita tai vihanneksia. Olisi paljon terveellisempääkin. Pelkkä makaronihan on samaa kuin jauhoja söisi..

Minä en ole nähnyt missään 30 sentillä pussia vihanneksia tai perunoita. Mielummin sitä ostaa pussin makaronia kui yhden perunan tai porkkanan.

Vierailija

Ja perusmakaronia pitää syödä paljon tullakseen täyteen. Täysjyvämakaronikin olisi parempi vaihtoehto. Itse olen opiskelija ja syön paljon halpoja itsetehtyjä kasvissörsseleitä...tänään tein hyvää sosekeittoa: sipulia, tomaattimurskaa, punasia linssejä, kookosmaitoa ja mausteita. Yhden annoksen hinnaksi ei paljoa jää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole nähnyt missään 30 sentillä pussia vihanneksia tai perunoita. Mielummin sitä ostaa pussin makaronia kui yhden perunan tai porkkanan.

No ei ehkä ihan noin halvalla saa, mutta juureksia yms. saa syksyisin alle euron kilo vaikka mistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Makaronipussin saa 15 sentillä ja siitä syö 3 kertaa.

Tämä. Lisäksi, makaroni on maukkaampaa ku peruna. Ja ravintosisällöllisesti itseasiassa parempaa ku peruna. Ja tosiaankin, se säilyy ja se säilyy.. Kun tulee tuollainen tarjous niin sitten sitä voi hamstrata useita kiloja. Ei voi samaa perunalle tehdä.

Vähän luksustakin elämään saa kun tekee sen pastan itse aina välillä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Makaroni-, nuudeli- ja tonnikalajutut ovat nykyään suurimmaksi osaksi aikansa elänyttä legendaa.

Tonnikalakin on nykyään todella kallista....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No ei ehkä ihan noin halvalla saa, mutta juureksia yms. saa syksyisin alle euron kilo vaikka mistä.

Mistä saisi kepuvapaana tohon hintaan? Joo, tulee ostettua kun virossa käy, ja sillonkin vaan aika vähän kun se säilyvyys on pieni ongelma.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Lisäksi, makaroni on maukkaampaa ku peruna. Ja ravintosisällöllisesti itseasiassa parempaa ku peruna. Ja tosiaankin, se säilyy ja se säilyy.. Kun tulee tuollainen tarjous niin sitten sitä voi hamstrata useita kiloja. Ei voi samaa perunalle tehdä.

Mitähän ravintoaineita makaronissa mahtaa olla?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mäkin mileuummin syön makaronia ketsupilla kuin lanttua...

Vierailija

Kysymys kuuluukin miksi opiskelijat pakotetaan kasvattamaan kannabista ikkunalaudallaan tai vaatekaapeissa kiinnijäännin uhalla? Tai myymään itseään viikonloppuna baareissa vanhemmille miehille että saa syödä terveellisemmin tai että saa edes syödä?

Todella moni keskeytynyt koulu juontaa juurensa liian pienestä opintotuesta. 

Opintotuki ei riitä elämiseen. Siinä pakotetaan nuori tekemään rikoksia ja syrjäytymään. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän ravintoaineita makaronissa mahtaa olla?

Ei varmaa mitää, kolmasosa maailman väestöstä vaa luulee elävänsä vehnällä, kuolee varmaa kohta kaikki.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat