Naisten tunteisiin suhtaudutaan vakavammin kuin miesten tunteisiin

Vierailija

Tällainen ajatus tuli mieleen kun katsoin Gordon Ramsayn ohjelmaa, jossa yksi ravintolatyöntekijämies oli burnoutin partaalla ja työkaverit ei tätä tajunneet, Gordon piti muille työntekijöille puhuttelun jossa selitti että tämä yksi mies on burnoutin partaalla jne. sitten yksi naisista alkoi itkemään, koska hän niin vahvasti myötäeli tämän burnout-miehen tuskaa ja sitten kaikkien huomio keskittyi tähän naiseen ja kaikki alkoi lohduttelemaan ja halailemaan tätä naista samalla kun se burnout-mies sai yksinään vedellä röökiä takapihalla ja hautoa murheitaan. Tämä oli minun mielestä hieno esimerkki miten naiset tunteilemalla ja kyynelehtimällä hakee huomiota  ja miten naisten tunteiluun suhtaudutaan vakavammin kuin miesten tunteisiin. Ketään ei kiinnosta jos joku mies hautoo itsaria takapihalla, mutta jos joku nainen vuodattaa kyyneliä koska näki youtubesta kuinka pikkukoiralla haava tassussa, niin tätä naista halaillaan ja lohdutellaan.

Kommentit (5)

Vierailija

Miksei burnout-mies sitten sanonut, että burnout on käsillä vaan meni piiloon takapihalle? Turha siinä muita on syytellä. Ja kyllä itkevälle miehelle takuulla riittää halaajia siinä missä naisellekin. Kokeile vaikka.

Vierailija

Oletko sinä se sama tyyppi, jonka mielestä rumalla itsetunnottomalla miehellä on paljon vaikeampaa elämässä kuin rumalla itsetunnottomalla naisella?

Vierailija

Miehethän eivät tuo tunteitaan esille ja siinäpä se. En minä ala kyselemään kaikilta että kuinka voit. Sen sijaan jos kumman vaan sukupuolen edustaja esim. itkee työpaikalla niin kyllä tulee kysyttyä että mikä on! En minä ole mikään ajatustenlukija.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat