Pojalle NIMI ehdotuksia?
Toiseksi tai komanneksi nimeksi halutaan Matias mikä siis kutsuma nimeksi (nimiä siis voi olla myös kolme yhteensä)
Kommentit (21)
sellasta jokseen erikoista (mutta ei liian erikoista) tyylikäs (tuonkin voi tietty käsittää miten vaan) Mutta Matias olis tosiaan ainakin yks nimistä. Aleksi nimestä tykätään, mut se on jo käytetty (suvussa jo sellanen nimi) Miro on toinen josta pidän (mies ei tosin oo innostonu siitä nimestä) En oikein osaa tarkemmin sanoa. Ehdotelkaa!
Aku Matias
Onni Matias
Tuukka Matias
Nuutti Matias
Onko yhtään oikean tyylisiä?
Vierailija:
Aku Matias
Onni Matias
Tuukka Matias
Nuutti MatiasOnko yhtään oikean tyylisiä?
Nooh Tuukka Matias olis ok (mutta Tuukkakin käytössä jo ja on myös mun ex joten ei sitä senkään takia) Ja toi Aku kyl vois olla varteen otettva ehdotus
Mä kans mietin tuota Tuukka Matias. Entäs Tenho Matias. Miro Matias ei mun korvaan tunnu hyvältä, mutta en muutenkaan pidä hirveästi kyseisestä nimestä.
Akuja on/on ollut väestörekisterikeskuksen mukaan suomessa yhteensä 2518 ja viiden viime vuoden aikana Akuja on kastettu 573. Oma poikani on myös Aku.. =)
Harmi vaan ku kaverilla on sen niminen poika :(
Ja Akseli on kans kiva nythän niitä rupes löytyynkin :)
voisin vaikka omalle pojalle laittaa.
Tosin meidän lapsiluku jo täys:)
Vierailija:
Hyvä jos kelpaa:) Munkin korvaan se kuulostaa kivalta,
voisin vaikka omalle pojalle laittaa.Tosin meidän lapsiluku jo täys:)
ap
Lisäksi se on lapselle itselleenkin vaikea sanoa, pienenä siis..
Todennäköisesti lapsi itse sanoo Askeli.. Aivan kuin eräs tuttavani lapsi, nimeltään Viola, sanoo aina olevansa Vialo..kiva, kiva..
Samoin veljensä Verneri, nyt 5vee, on osannut sanoa nimensä pienestä asti oikein.
Aatu Onni Matias
Feeli Otto Matias
Onni Aaro Matias
Juuso Sampo Matias
Sampo Iiro Matias
Aukusti Ilpo Matias
Severi Aku Matias
Leo Matias
Leevi Matias
Emil Matias
Oskar Matias
Kerro vähän tyyliä?