Miksiköhän usein ns. alfanaisen oloiset kiinnittävät huomionsa minuun?

Vierailija

Tätä tapahtuu usein ja siten että väkisinkin sen huomaan, ja olen siis nainen itsekin. Ja ei, vastaukseksi ei kelpaa että itse varmaankin tuijottelet ensin heitä tai käyttäydyt jotenkin yleisesti huomiota herättävästi, ei, sillä se ei todellakaan pidä paikkaansa. Ihmettelen vaan, siis ei tämä mikään ongelmakaan ole, vaan lähinnä toistuva havainto.

Kommentit (4)

Vierailija

Siis miten kiinnittävät huomiota, kerro vähän lisää? Ystävyysmielessä siis osoittavat positiivista huomiota sinulle?

Millainen olet itse, oletko jotenkin käytökseltä/ulkonäöltä alfanaisen vastakohta?

Minulla usein parhaat ystävät ovat alfa-tyylisiä naisia, vaikka en itse mitenkään koe että pidän sen tyylisistä ihmisistä. Olen perustellut tätä sillä, että lapsena vietin paljon aikaa 2,5 vuotta vanhemman sisareni kanssa, joka oli hyvin dominoiva luonteeltaan. Aikuisuudessa samankaltaiset ihmiset aiheuttavat jonkinlaisen tuttuuden tunteen ja haluan jäädä heidän seuraansa.

Oikeasti tykkään ihmisistä, jotka ovat samanlaisia kuin itse olen, sopeutuvia, sovinnollisia ja tasaisia. Vähiten kestän "perässävedettävien" ihmisten seuraa - sellaisten, jotka odottavat aina multa päätöstä ja seuraavaa siirtoa.

Olen myös aika ujo tutustumaan ihmisiin, joten yksinkertaisin selitys asialle on ehkä se, että vain alfa-naiset sinnikkyydessään onnistuvat lyömään itsensä läpi minulle. Samankaltaisten kanssa en vaan tutustu.

Vierailija

En tunnista käsitettä alfa-nainen. Yleisesti kuitenkin itsevarmat, sosiaalisesti älykkäät ja tasapainossa olevat ihmiset kohtaavat muut ihmiset niin että näille tulee huomioitu olo. Hyvä johtajatyyppi tavallaan luontaisesti huomaa jokaisen erityisenä yksilönä. Vaikka huomiota kestäisi vain muutaman sekunnin, kohtaaminen on niin intensiivinen että toiselle tulee olo pudemmästäkin yhteydestä.

Vierailija

Minäkin olen ihmeissäni siitä mikä on ylipätään alfa-nainen?

Alfahan on lyhyesti tiivistettynä lauman johtajaksi hyvin sopiva yksilö, eikä sillä ole esim. ulkonäön kanssa oikeasti mitään tekemistä. Johtaksi soveltuva mies on yleensä naisten mieleen, mutta johtaksi soveltuva nainen ei välttämättä miesten mieleen.

Mikä siis on alfa-nainen? Onko se vain se "halutuin" nainen, eli yleensä kaunis ja miellyttäväluonteinen, vai hyvin johtajaksi soveltuva nainen viis ulkonäöstä?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat