Lähettäkää rohkaisevia ajatuksia minulle kiitos.

Vierailija

Olen ollut työttömänä nyt vuoden verran, joskin yhden parin kk jakson sinä aikana töissä ja lyhyitä parin päivän sijaisuuksia tekemässä. Nyt alkaa pikkuhiljaa usko loppumaan. Harmittaa kun mies joutuu elättämään meitä pienellä palkallaan. Olen hakenut ja hakenut.... päässyt useampaan kertaan haastatteluihin ja aina siihen ns. viimeiseen kierrokseen haastatteluissa. Kuitenkin AINA käy niin että valitsevat sen, jolla pidempi työkokemus tai pienempi palkkatoive (vaikka minäkin jo aika vähään tyytyisin), parempi koulutus jne. Joskus taas halutaan niitä jolla on se huonompi koulutus. Huoh. Viime viikolla kävin taas kahdessa haastiksessa sa ja ensi viikolla pitäisi niistä kuulua! Molemmissa siis pääsin siihen viimeiseen vaiheeseen jossa enää 2-3 hakijaa.
Nyt tsemppaavia ajatuksia tähän suuntaan!!! Tiedän ettei enää voi mitään konkreettista tehdä; mutta ehkä muiden ajatukset ja rohkaisu auttaisi jaksamaan. Olen jo niiiiiiin monta kertaa ollut tässä samassa tilanteessa että olen jo ihan varma ettei kumpikaan työpaikka kuitenkaan tärppää. :(

Kommentit (7)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Lähetän hyviä ajatuksia sinun suuntaan!

En oikein nyt keksi mitään muuta.

Kiitos. Tämä jo auttaa :) pakko purkaa näitä fiiliksiä anonyymisti kun en enää kehtaa miehelle valittaa.
Ap

Vierailija

Sitten kun suuret ikäluokat jäävät eläkkeelle, niin kaikille riittää töitä liikaakin. Joudutaan jopa haalimaan ulkomailta lisää työvoimaa. Onneksi tätä tapahtuu jo.

Voimia

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun suuret ikäluokat jäävät eläkkeelle, niin kaikille riittää töitä liikaakin. Joudutaan jopa haalimaan ulkomailta lisää työvoimaa. Onneksi tätä tapahtuu jo.

Voimia

Kiitos! Ei auta kun toivoa että näin tapahtuu. Toisestai hakemastani paikasta oli juuri jäänyt työntekijä eläkkeelle. Tuntuu vain siltä että monissa paikoissa ei enää eläköityvien työntekijöiden tilalle oteta uusia, vaan "uudelleen organisoinnin" avulla työtehtävät vain jaetaan muille työntekijöille.

Vierailija

Olet arvokas, vaikka sinulla ei olisikaan töitä. Toivon kuitenkin, että jossain vaiheessa töitä löytyy, mutta siihenkin asti saat olla ylpeä itsestäsi!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voimia

Suuret ikäluokat ovat jo eläkkeellä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat