Poika ei halua neitsyttä

Vierailija

Olen kohta 14-vuotias tyttö. Minun ikäiseni 13-vuotiaat pojat eivät kiinnosta minua. He ovat jotenkin liian lapsellisia eli eivät ole samalla aaltopituudella kuin minä. Ja osa niistä on yli 10cm minua lyhyeempiä. Äitini sanoo että olen aina jotenkin ollut muita edellä fyysisessä ja henkisessä kehityksessä. Perheessäni on tapahtunut ei hyviä asioita paljon ja siksi luulen että olen monia muita saman ikäisiä kypsempi.

Eli ongelmani  on se että saman ikäiset ei kiinnosta, ja olen yhden ainoan kaverini kanssa aika yksinäisiä. Hänellä on ihan sama tilanne kuin minulla paitsi että hän pystyy viettämään aikaa saman ikäisten pikkupoikien kanssa. Haluaisin tutustua vanhempiin poikiin, ja moni vanhempi on tullut minulle juttelemaan, esimerkiksi tämä yksi. Hän sanoi että tykkäisi minusta paljon vaikka ei edes tunne minua kunnolla, mutta juttu heti tyssäsi siihen kun hän kysyi olenko neitsyt ja vastasin kyllä. Eli hän ei yhtäkkiä haluakkaan tutustua minuun koska olen neitsyt. Olen jumissa. Miten voisin menettää neitsyyteni jos kukaan ei kerta halua neitsyttä? En halua olla mikään 22v. neitsyt. (ja seksiä olisin valmis harrastamaan) Pitääkö minun odottaa että saman ikäiset pojat kasvavat? Eli olen siihen asti sinkku? Vai mitä teen? Alan menettää toivoa tästä elämästä. Kun kukaan ei halua minua.

Kommentit (4)

Vierailija

Voi hyvänen aika, mitä tähän nyt vastaisi. Kasva rauhassa aikuiseksi äläkä turhia murehdi. Vertaistukea voit saada Demi.fistä.

Vierailija

Hei! Elä missään nimessä luovu neitsyydestäsi noin tyhmän syyn takia! Kadut asiaa muuten myöhemmin. Siitä, että kukaan ei halua neitsyttä niin se on puppua. Moni haluaa mielummin neitsyden, kun jakorasian. Mieti sitä.. Kerkeät viellä hyvin seurustella myöhemminkin ja monesti jos haluat. Elä ota stressiä liikaa ja nauti elämästä. :)

- Nainen 23 jolla ollut samoja mietteitä joskus

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat