Kauniita naisia kohdellaan parisuhteessa paremmin?
Kommentit (17)
Ei ainakaan parisuhteessa.Ehkä joissain tilanteissa muutoin.
Kauneus on subjektiivista, mutta mies rakastuu silmillään.
En. Se tulee siitä, että kauniilla on ehkä isossa otannassa katsoen pääsääntöisemmin parempi itsetunto, mutta jos rumalla on hyvä itsetunto, niin kohdellaan ihan yhtä hyvin, koska kun on hyvä itsetunto niin ei siedä huonoa kohtelua.
No ei varmaan riipu naisen ulkonäöstä vaan ihan miehestä.
Kyllä mä luulen näin. En tosin usko sen rajoittuvan pelkästään ulkonäköön, vaan myös muuhun arvostukseen, ominaisuuksiin joita arvostaa.
Tottakai sellaista ihmistä kohtelee paremmin, jota pitää ominaisuuksiltaan sellaisena josta haluaa pitää kiinni ja tietää ottajia olevan enemmänkin. Osaa arvostaa.
Yleisesti ottaen kauniita kohdellaan paremmin, mutta luulen että parisuhteessa se ei päde niin paljoa.
parisuhteessa kauniita naisia kohdellaan huonosti!
Mitä ihmeen teinien juttuja täällä taas on? Ei kauneudella ole mitään merkitystä siihen miten mies parisuhteessa häntä kohtelee. Eikä kyllä missään muussakaan yhteydessä ellei kyse ole todellakin joistakin teinien jutuista tai pintajulkkisten piireistä.
Miehet muuttuvat epävarmoiksi kauniin naisen kanssa ja siitä seuraa vain helvetti! Olen kokenut itse ja monen muun kokemuksen. Onnellisimpia ovat pariskunnat, jotka eivät ole kauniita/komeita, vaan rakastavat toisiaan muista syistä.
No mun mies ainakaan ei mun kauneutta arvostanut yhtään. Syytteli uskottomuudesta, mitä ei ollut ja otti itselleen sitten jonkun rumiluksen. Varmaan siksi, ettei oma mieli tee tepposia enää?
Vierailija kirjoitti:
No mun mies ainakaan ei mun kauneutta arvostanut yhtään. Syytteli uskottomuudesta, mitä ei ollut ja otti itselleen sitten jonkun rumiluksen. Varmaan siksi, ettei oma mieli tee tepposia enää?
Totta. Meilläkin mustasukkaisuus paheni kun laihduin.
Kauniilla on varaa valita parhaat päältä.
en allekirjoita väitettä. T. Erittäin mustasukkaisen miehen ex
No omalla kokemuksellani totean että asia ei ihan näin ole. En ole kaunis ollenkaan, mutta kokonaisuudessa hyvävointinen ja hyvännäköinen, sekä ihmisenä hyvä itsetuntoinen ja positiivinen. Minua on kohdeltu suhteessa hyvin huonosti (mutta tämä tapaus olikin narsistinen...), sekä todella hyvin. Uskoakseni kyse on enemmän miehestä kuka kohtelee eikä suinkaan vain naisen ulkonäöstä. :)
Minä olen kaunis ja minua kohdelkaan erittäin hyvin. Saan melkeinpä ilmaiseksi kaiken tössä suhteessa. Olen miehelleni unelma, asia jolla hän voi ylpeillä ja tavallaan suurin yksittäinen statuksen kohottaja. Toki hän myös rakastaa minua syvästi.
en tunne ketään toista naista jolla olisi näin helppo elämä ja joka saisi näin ylitsevuotavaa huolenpitoa.
En.