Kauniita naisia kohdellaan parisuhteessa paremmin?

Vierailija

Allekirjoitatko tämän väitteen?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

En. Se tulee siitä, että kauniilla on ehkä isossa otannassa katsoen pääsääntöisemmin parempi itsetunto, mutta jos rumalla on hyvä itsetunto, niin kohdellaan ihan yhtä hyvin, koska kun on hyvä itsetunto niin ei siedä huonoa kohtelua. 

Vierailija

Kyllä mä luulen näin. En tosin usko sen rajoittuvan pelkästään ulkonäköön, vaan myös muuhun arvostukseen, ominaisuuksiin joita arvostaa. 

Tottakai sellaista ihmistä kohtelee paremmin, jota pitää ominaisuuksiltaan sellaisena josta haluaa pitää kiinni ja tietää ottajia olevan enemmänkin. Osaa arvostaa. 

Vierailija

Mitä ihmeen teinien juttuja täällä taas on? Ei kauneudella ole mitään merkitystä siihen miten mies parisuhteessa häntä kohtelee. Eikä kyllä missään muussakaan yhteydessä ellei kyse ole todellakin joistakin teinien jutuista tai pintajulkkisten piireistä.

Vierailija

Miehet muuttuvat epävarmoiksi kauniin naisen kanssa ja siitä seuraa vain helvetti! Olen kokenut itse ja monen muun kokemuksen. Onnellisimpia ovat pariskunnat, jotka eivät ole kauniita/komeita, vaan rakastavat toisiaan muista syistä.

Vierailija

No mun mies ainakaan ei mun kauneutta arvostanut yhtään. Syytteli uskottomuudesta, mitä ei ollut ja otti itselleen sitten jonkun rumiluksen. Varmaan siksi, ettei oma mieli tee tepposia enää?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No mun mies ainakaan ei mun kauneutta arvostanut yhtään. Syytteli uskottomuudesta, mitä ei ollut ja otti itselleen sitten jonkun rumiluksen. Varmaan siksi, ettei oma mieli tee tepposia enää?

Totta. Meilläkin mustasukkaisuus paheni kun laihduin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat