Lähdettä kysyttiin Halla-ahoa koskevasta keskustelusta

Vierailija

Ketju poistui kun olin vastaamassa. Maahanmuuttokriittiset haukkuivat Halla-ahoa yhdellä Facebookin vihasivustolla, en muista millä. Käyn välillä huvikseni naureskelemassa niiden kajahtaneille jutuille. Keskustelussa oli joku Markus, jolla on profiilikuvassa joku teippi suun päällä ja "siiderivalaana" tunnettu Susanna Kaukinen. Heidän mukaan Halla-aho on pahimman luokan mädättäjä. 

Kommentit (10)

Vierailija

Katsoitko tuumaustunnin?

Halla-aho kertoi asian juuri niinkuin se on. Kaunistelematta ja kauhistelematta. Äärimmäisen rauhallinen ja todella miellyttävä seurata. Mädättäjänä on kyllä tämän asian tiimoilta vaikea pitää, kertoi vain ja ainoastaan tosiasiat, toisin kuin media Suomessa. 

Miellyttävä persoona. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ketju poistui kun olin vastaamassa. Maahanmuuttokriittiset haukkuivat Halla-ahoa yhdellä Facebookin vihasivustolla, en muista millä. Käyn välillä huvikseni naureskelemassa niiden kajahtaneille jutuille. Keskustelussa oli joku Markus, jolla on profiilikuvassa joku teippi suun päällä ja "siiderivalaana" tunnettu Susanna Kaukinen. Heidän mukaan Halla-aho on pahimman luokan mädättäjä. 

Vihasivuista puheenollen, käypä katsomassa siirtolaisten some-sivuja, Suomessa esiintyvästä "rasismista" ei viitsisi edes puhua samana päivänä. Aloita vaikka pääministerimme suojatista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kukaan oikea maahanmuuttokriittinen ei hauku Halla-ahoa!!!! Joten voit lopettaa valehtelusi!

No en valehtele. Nämä tyypit olivat suivaantuneita homman huomisesta mielenosoituksesta, sillä se on heidän mielestään liian suvatsevainen. Hommalaiset ja Halla-aho ovat heidän mielestään kulttuurimarxilaisia suvakkimädättäjiä ja pettureita. Toisaalta miksi minä tätä sinulle vakuuttaisin? Minulle on aivan sama mitä äärioikeisto aikoo tehdä Halla-aholle. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat