Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua mahassa "elää" jokin

Vierailija

Olen nyt viikon ajan ihmetellyt mitä mahassani oikein tapahtuu.. Ensimmäisenä tietenkin olen säikähtänyt etten vain ole raskaana?!?

Siis säännöllisesti jokin tökkii alavatsassa ja se ei ole sellaista suolen kuplinnan tuntuista... Ei hemmetti, voiko mahassa jotenkin krampata tai olla elohiiri, olen huomannut että suurin piirtein samoihin aikoihin päivässä tuo tapahtuu..

Hitto, tilanne on se että olen eronnu kolme kk sitten.. Laskin tuossa että juu viikot täsmäis kyllä niihin liikkeisiin että ne alkaa tuntua. Raskaskaisoireita en ole huomannut ja menkatkin on tulleet mutta epäsäännöllisesti.. Ei kai se auta kun lähteä testin ostoon... 

Kommentit (11)

Vierailija

Ei tunnu että olis ilmaa joka kiertää.. Toivottavasti vain jotain kramppia, hyvin samankaltaista liikettä kun odotin esikoista :/ 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Herrajumala voiko mato tehä tuommosta :o apuja... 

-ap

Kyllä se voi, mutta olisi joka tapauksessa tosi harvinainen. Todennäköisempää  raskaus tai ilmavaivat kuitenkin on.

Vierailija

Kävin tänään kerrostalossa asuvan ystävättäreni luona ja huomasin, kun postinjakaja jakoi mainoksia kaikkiin luukkuihin, myös sellaisiin, joissa luki "ei mainoksia kiitos". Ei liity aiheeseen, mutta nauratti päivällä hiukan tämä postimiehen touhu. :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat