Harkitsen vakavissani elämäni jättämistä. Kysyttävää?

Vierailija

Tuntuu vain ettei enää jaksa. Muutamme perheen kanssa uuteen asuntoon. Tiedän että vaimo jättää jossain vaiheessa ja alkaa pettämään kun löydän töitä ja olen poissa kotoa. Erota on yritetty mutta nyt taas uudessa alussa. Perinteinen tarina.

Kommentit (9)

Vierailija

Eniten vituttaa että tulevassa työssä ansaitsemani rahat hassaan hyvin todennäköisesti turhaan tähän suhteeseen. Vaimo unelmoi vihreämmistä ruohoista... Ap

Vierailija

Siis vaimo ei ole pettänyt, mutta oletat vain että tulee pettämän tulevaisuudessa?

Ei kai sulla ole kuin kaksi vaihtoehtoa muuttaa tilannetta. 1) Jätät vaimon ennen kuin se pettää. 2) Alat huomioida vaimoa riittävästi niin ettei sen tarvitse pettää.

Vierailija

Jos olet mies, jolla ei ole sen  suurempia ongelmia kuin pettävä vaimo niin toivoa ei ole vielä menetetty. Tietenkin jos on varmaa että suhde ei tule onnistumaan, niin vaimo pihalle. Lapset tietenkin saattavat mennä siinä samalla... jos kuitenkin olet OK-näköinen mies (joka harjaa ainakin hampaansa ja osaa käydä suihkussa), ei ole suurempia velkaongelmia, alkoholiongelmia ja sinulla on työpaikka - niin luultavasti uusi nainen löytyy entisen tilalle ainakin jos sinulla on keskinkertaiset ihmissuhdetaidot ja et jää neljän seinän sisään.

Elämä tosin jatkuu ilman naistakin. Nykyään halpamatkoja ja kaikkea muuta kivaa saa suht. halvalla. Sinkkuelämä voi olla Helsingissä ihan viihdyttävääkin kun erilaisia rientoja riittää.

Vierailija

Ei tuon takia nyt kannata itseään tappaa, koska akan voi aina vaihtaa jos ei toimi. Kannattaisi tosin miettiä objektiivisesti kummassa on suurempi vika jos suhde ei onnistu. Vikaa on luultavasti molemmissa. Ehkä haluatte eri asioita suhteelta.

Vierailija

Oioi, monta rahanhassausretkeä kuule voi ihmiseen elämään kuulua. Näitä hetkiä paljon kokeneena, että ainoakaan silloinen markka ja sen jälkeen euro ei mennyt hukkaan, koska ne meni elämään. Elämä on hyppyjä ja notkelmia, lujaa, kiihtyviä ilmavia nopeuksia, hyviä ja huonoja aikoja. Eikä ne huonot ajat mitään niin huonoja olleet loppujenlopuksi, kun itse tajusi miten paljon niistä oppi. Kehittyi viisaudessaan, kun se puoliso jäi sille nylkytysasteelle. Kaikki on ollut elämisen arvoista, enkä mitään vaihtaisi pois, koska se kaikki vaikuttaa siihen, että lopulta sain olla sellainen kun oikeasti olen ja siinä ympäristössä, missä minun on hyvä olla. Matka oli pitkä, matka oli todellinen elämä ja se jatkuu pääasiassa kaikkine positiivisein vivahtein, koska se olen minä ja ympärillä olevat ihmiset. Älä koskaan uppoudu siihen sontaan, mitä sinulle joskus muiden heikkouksien takia tarjotaan. Tai yritetään pakottaa.

Tarkoitus

Sinä olet tärkeä ja ainutlaatuinen. Elämäsi on lahja. Jumala on valmis ilmaisemaan rakkauttaan ja kulkemaan kanssasi vaikka ihmisiin pettyisitkin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat