Miehet; seksikäs pukeutuminen naisella?

Vierailija

Yritän herättää kaverimiehen huomaamaan minut seksuaalisesti. Mitä puen päälle? Nyt ei siis käy mitkään seksihepeneet vaan mikä on naisella seksikästä sillä tavalla ihan huomaamatta?

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Sori vaan, mutta näin miehenä on sanottava, että moni ns. kunnollisempi mies ei ymmärrä tai tee naisen pukeutumisen perusteella mitään elettä lähestymisen suhteen. Kunnollisemmalla miehellä tarkoitan muita, kuin sellaisia irstaita lähentelijöitä.

Parempi, että menet puhumaan miehelle suoraan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan, mutta näin miehenä on sanottava, että moni ns. kunnollisempi mies ei ymmärrä tai tee naisen pukeutumisen perusteella mitään elettä lähestymisen suhteen. Kunnollisemmalla miehellä tarkoitan muita, kuin sellaisia irstaita lähentelijöitä.

Parempi, että menet puhumaan miehelle suoraan.

Juuri näin. Pukeutumisen yksityiskohdilla, aivan erityisesti asusteilla, viestitään enemmän omalle sukupuolelle statusta. Ei taida naisetkaan usein erottaa pukumiehistä, kenellä on viimeisen päälle mietitty kokonaisuus ja kenellä veljen vanha ylioppilaspuku. Olen nähnyt viimeisen vuosikymmenen aikana ehkä kerran naisen, josta ajattelin että onpa pukeutunut tyylikkäästi. Kauniita, viehättäviä naisia näen monia joka päivä. Jos johonkin haluat kuitenkin panostaa, niin panosta hiuksiin. Pitkä tuuhea kampaus, älä leikkaa lyhyeksi. Ei lyhyttä, sitä ei voi painottaa tarpeeksi. Lyhyt tukka on varatun merkki.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt tukka on varatun merkki - mitä mä just luin?!

Mäkin mietin tätä. Lyhyttukkaisena oli hirveesti vientiä. Pitkähiuksisena taas huomio väheni. :D enkä oo ku vasta 24.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt tukka on varatun merkki - mitä mä just luin?!

Mäkin mietin tätä. Lyhyttukkaisena oli hirveesti vientiä. Pitkähiuksisena taas huomio väheni. :D enkä oo ku vasta 24.

Ei se kyllä varatun merkki ole. Mutta joillekin sopii, mutta useimmilla pitkä on parempi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat