Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolosteletko Lidlin tuotteiden käyttämistä ja näkymistä kotona

Vierailija

Käytämme suurimmaksi osaksi Lidliä päivittäistavaraostoihin ja otan jumppaan mukaan Saskia vesipullon ja vessassa on Floralys wc-paperia ja Cien nestesaippuaa. Vältteletkö näitä tuotemerkkejä ja ostat mieluummin Emboa ja Palmoliveä, jotta et leimaudu köyhäksi? Itse olen keskituloinen.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

En ole kovin paljon ostanut Lidlistä, mutta ne jotka olen ostanut, olen kyllä laittanut rohkeasti ;) esille tai ei siihen mitään rohkeutta ole tarvittu. Ei kannata välittää mitä muut mahdollisesti ajattelevat. Jos jotain negatiivista ajattelevat, niin omapa on häpeänsä. 

Vierailija

En nyt oikein ymmärtänyt...miksi pitäisi nolostua siitä, että osaa ostaa järkevästi ja hieman halvemmalla?

Vierailija

Mä kyllä ostan oman makuni ja tunteeni mukaan mitä haluan. En osta Lidlin vessapaperia, koska haluan pehmeintä,( varmaan joku lapsuustrauma), pesuaineet ostan apteekista, mutta ostan paljon tuotteita Lidlisyä ja kehun niitä mielelläni. Mieheni osti sieltä kalastushousut ja on kuulemma yhtähyvät kun aiemmat kalliit kalastuskaupasta ostetut. Itse ostanut monta hyvää pannua ja keittiöhärpäkettä sieltä. Ja sieltä saa parasta jukurttia.

Vierailija

En itse käy Lildlissä koska ei ole kätevästi matkani varrella. Toisaalta en edes tunnista Lidlin tuotteita, joten turhaan muut nolostelee. Tai no yhden tunnistan. Lerpussa pullossa olevan colan

Vierailija

Mä käyn Lidlissä ja kehun tuotteita muille, mitä nolostelemista siinä olisi? Olen kyllä opiskelija, mutta tunnen varakkaitakin Lidliä suosivia.

Vierailija

Herttinen sentään. Olen nelikymppinen nainen ja en ole todellakaan kiinnostunut muiden mielipiteistä ja sanomisista tällaisissa asioissa.

Vierailija

Oon ostanu lidlistä yhden mekon ja paitoja itselleni ja poikaystävälleni. En tiedä mitä häpeämistä siinä on. Se on muuten hyvää se savusulatejuusto.

Vierailija

Minä myönnän, että en halua pitää esim.Lidlin käsisaippuioita esillä vessassa, vaikka kyseisestä puljusta aika paljon tuotteita ostankin.

Vierailija

Olemme varakkaimmassa 4%, mutta käytän Lidlin tuotteita. Pidän ihmisiä, jotka häpeävät Lidlissä käymistä ja leimaantumista lähinnä vähä-älyisinä. Tunnen muitakin varakkaita, jotka shoppaavat kirppareilla ja Lidlistä. Sieltä ostetaan mistä halvalla saadaan. Säälittävin tapaus on köyhä, joka shoppaa tavaransa mahdollisimman kalliilla esim. Stockalta, jotta näyttäisi varakkaalta vaikka vastaavan tuotteen saisi muualta paljon edullisemmin.

Monet varakkaat ihmiset ovat tarkkoja rahasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi näin tyhmä kysymys?! :D

siksi, koska mielestäni on tyhmää maksaa liikaa:) On naurettavaa hankkia kalliita kulutustavaroita tietyn brändin mukaan, ja vältellä jotain ns.halpismerkkiä! Eikö oikeasti tällä palstalla muka filmata muille tiettyä merkkiä esim.Lidl välttämällä! Tyyliin: Vichy Novelle eikä Saskia? ap

Vierailija

Mulle on tuotteita, joilla merkillä on väliä ja tuotteita, joilla sillä ei ole väliä. En osta lidlin vessapaperia, koska se on mun mielestä kapeampaa ja rullassa vähemmän kuin käyttämässäni paperissa. Eli kokeilen kyllä ja hyväksi havaitsemiani tuotteita käytetään. Meillä ei ole autoa ja käydään jalan kaupassa. Lidliin on niin pitkä matka, että harvemmin käydään siellä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat