Asteikolla 1-10, kuinka tyytyväinen olet elämääsi?

Vierailija

-

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

9 annan omalle elämälle. Jos vain saisin kevyemmän työn/pääsisin pois hoitoalalta niin olisi 10. Kaikki on muuten mainiosti. Mutta siis tämän 9 voin antaa vain siksi että lopetin uutisten lukemisen ja leikin ettei mitkään hallituksen ryssimät työelämäasiat tai maahanmuutto tule pilaamaan ihanaa elämääni. Jos alan ajattelemaan miten kaikki tämänhetkinen shaisse vaikuttaa minuun niin elämä alkaa olemaan sitten luokkaa 3......

nimetön

Olen melko tyytyväinen elämääni.

Olen ns. jatkoajalla selvittyäni vakavasta masennuksesta.

Jonkun huonon psykiatrin mukaan kuuluisin varmaankin suljetulle osastolle, koska mielipiteeni omasta elämästäni on "ihan sama". Minua ei haittaa, vaikka kuolisin jo tänään.

Vaikka ajattelen omasta itsestäni noin, olen kuitenkin äärimmäinen hyvien ihmisten olemassaolon puolustaja. Toivon muille pelkkää hyvää heidän elämään ja toivon ettei kukaan joutuisi kärsimään ja saisivat elää niin pitkään kuin haluavat. 

Annan elämälleni arvosanan 6. Se on oikein hyvä arvosana ottaen huomioon sen, ettei minua haittaa, jos kuolisin heti. Ehkä jonakin päivänä ei ole enää sellaista tunnetta. Mutta näinkin on hyvä, vakavassa masennuksessa oli asiat paljon pahemmin ja arvosana varmaankin 2 luokkaa.

Vierailija

Sanotaanko sellainen vitonen. Juuri nyt elämäni junnaa pahasti paikoillaan, masentaa, enkä oikein löydä paikkaani tässä maailmassa, joten ehdottomasti paremminkin voisi mennä. Kuitenkin pienempi numero olisi ehdottomasti KELTÄ TAHANSA liioittelua, koska saamme elää Suomen kaltaisessa tasapainoisessa maassa, jossa kyllä pystyy rämpimään eteenpäin pahimpienkin vaikeuksien keskellä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat