Meikkivoide ja primer ei sovi yhtään yhteen, mikä avuksi? (menee rullalle)

Vierailija

Primer on Max Factorin Face Finity ja meikkivoide Max Factorin Skin Luminizer.

Samasta merkistä huolimatta eivät pelaa yhtään yhteen, ihan sama levitänkö meikkivoidetta siveltimellä tai sormilla, meikkivoide alkaa "rullaamaan" rumasti.

Auttaako mikään?

Kommentit (15)

Vierailija

Vaihda jompikumpi. Voit kokeilla myös sienellä töpöttelyä, siis ei sellaista hankaavaa tapaa niin kuin sormilla levittäessä vaan enemmän "taputtelua".

Millainen tuo meikkivoide on muuten? Suomessa ei tosin näytä olevan vaaleintä sävyä saatavilla...

Vierailija

Laitatko kosteusvoidetta ennen primeriä? Lumenen primerissä oli ohje, että kosteusvoidetta, anna imeytyä kunnolla ja sitten primer. Vaihtoehtoisesti primeriä liikaa? Silloin rullautuu minulla.

Vierailija

Meikkivoide on ihan hyvä, en tosin kauheesti peittoa tarvitse. Se on luonnollisen näköinen ja kuulas, ei kumminkaan liian kiiltävä. Laitan vähän Lumenen puuteria päälle, koska varsinkin otsani alkaa päivän mittaan kiiltämään. Mulla on sävy Light Ivory. ( oon käyttänyt tätä nyt 2 pulloa, sitä ennen käytin jotain muuta MF:ia, mutta sitä ei enää ollut, siinä vanhassa käytin myös light ivory, en tiedä onko tää skin luminizer siitä joku päivitetty versio, mutta pidin vanhasta ehkä enemmän...)

Primeria haluaisin käyttää siksi, koska se pidentäisi meikkivoiteen kestoa :)

Vierailija

Ja meikkivoiteen rullaus tapahtuu siis siinä vaiheessa, kun levitän meikkivoidetta. Sittenkun olen vaivalla korjannut rullaantuneet kohdat, meikkivoide pysyy täydellisenä pesuun saakka.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ja meikkivoiteen rullaus tapahtuu siis siinä vaiheessa, kun levitän meikkivoidetta. Sittenkun olen vaivalla korjannut rullaantuneet kohdat, meikkivoide pysyy täydellisenä pesuun saakka.

Veikkaan, että primeriä liikaa, se primer rullautuu helposti, jos liikaa. Kokeile pyyhkiä "rullautuvat" kohdat talouspaperilla pois ennen meikkivoiteen tai puuterin laittoa.

t. 3

Vierailija

Kokeile laittaa sitä primeria vähemmän ja annat sen asettua ennenkuin levität  meikkivoiteen. Jos ei auta niin sitten ei auta kuin vaihtaa primeria.

Vierailija

Olisko siksi, että facefinity ei ole primeri vaan meikkivoide, joka sisältää primerin. Nyt laitat siis kahta meikkivoidetta päällekkäin, ei ihme, että rullaantuu. Facefinity riittää hyvin sellaisenaan ja pysyy hyvin koko päivän.

Vierailija

Mun Face Finity on kyllä ihan pelkkä primer. Tää on valkoisen väristä ja ei jää yhtään pigmenttiä. Pullossakin lukee "Primer. Extends the wear of foundation".

Vierailija

Mulla on tuo ihan sama rullautuvuusongelma kaikissa nestemäisistä meikkivoiteissa, siis ihan kaikissa! :(

Pakko käyttää meikkivoiteen korvaavia mineraalipuutereita, esim lorealin true matchia. Peittää hyvin eikä varmasti rullaudu.

Vierailija

Lueskelin netistä ja on ilmeisesti vähän erilainen primer. Jotkut kommentoivat, että rullaa ja toiset ylistävät maan ääriin. Ilmeisesti hyvä jos antaa vähän imeytyä ja käyttää mieluummin sientä tai beautyblenderiä kuin sormia/sivellintä meikkivoiteen kanssa.

Vierailija

Alla oleva kosteusvoide ei ole tarpeeksi kosteuttava vaan liian geelimäinen? Minulla tapahtuu tätä meikkivoiteen rullautumista tuolloin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat