Kuukautiset vai keskenmeno

Seuraa 
Liittynyt9.10.2015

Kysyisin vähän muiden kokemuksia. Rv 5;
Monenlaisia raskausoireita,3-4 pvää kuukautistyyppistä tuntemuksia,2 pvää melko kovia tuntemuksia ihan alhaalla (häpyluun kohdalla,välillä kuin tulessa,ihan kuin aaltomaisia supistuksia,panadol auttaa ja lämmin kaurapussi,samoin liikkuminen).Samaan aikaan alkaa verenpunainen vuoto,ihan kuin tavalliset kuukautiset. Tulee hyytymiä, ihan kuin kuukautisissakin,ei isoja.Vuodon myötä kivut poistuvat. Vuoto loppuu 2 päivään,samoin raskausoireet. Oloni on paljon "hoikempi"ja erilainen. Tilalle jäi kuitenkin janon tunne ja etova olo. Silti erilainen olo. Olen miettinyt,menikö kesken vai olivatko raskauden aikaiset kuukautiset? En ole vielä testannut uudestaan. Eka ultra olisi marraskuun alussa.

Olen saanut vuosia sitten keskenmenon vkolla 8 ja tämä jos sellainen oli,oli todella laimea siihen verrattuna. Nyt kipu oli vain häpyluu alueella. Vähän niinkuin olisi ollut kovakipuiset kuukautiset,ihankuin nuorena.

Olen löytänyt vähän keskusteluja raskauden aikaisista kuukautisissakin. Löytyisikö tämän myötä kanssasiskoja?
Pieni toive on,että siellä olisi vielä elämää.

Kommentit (2)

VillaAnki
Seuraa 
Liittynyt9.10.2015

Lisään vielä,että vuoto loppui eiliseen aamuun eli kesti 2 päivää (niinkuin menkat yleensä). Nyt tuntuu välillä "kaukaisia"menkkatuntemuksia ja koko ajan on ällö olo.
Luin jostain,että koviakin menkkatuntemuksia voisi olla raskaudessa?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat