Miestuttavuus viestittelee jatkuvasti

Vierailija

Mies, jota olen harvakseltaan tapaillut pari kk (aikataulut ei meinaa natsata ja asutaan eri kaupungeissa) laittelee viestiä joka pv. Välillä ihan asiasta, mutta välillä myös ihan ns. niitä näitä. Ei seurustella. Esim tänä aamuna laittoi viestiä, että oli nukkunut pommiin ja myöhästyy töistä. Aiemmin viikolla avautui jostain hankalasta ja ärsyttävästä tilanteesta töissä. Jos minusta ei päivän mittaan kuulu mitään, laittaa mies viimeistään illalla viestiä ja kyselee kuulumisia. Olen siis ilmiselvästi miehen mielessä myös silloin kun ei nähdä, mutta voiko näistä viesteistä lukea rivienvälistä enemmänkin?

Kommentit (3)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No mitä haluaisit sieltä rivien välistä lukea? Tiiviimpää seurustelua?

No esimerkiksi, tai ylipäänsä toisen kiinnostuksen. Ja kyllä voisin tietysti kysyä häneltä itseltäänkin, mutta haluan tehdä sen kasvotusten, mutta seuraavaa tapaamista ei ole vielä sovittu :( ap

Vierailija

Mitä vittua? :D Tämä oli uskomattominta paskaa mitä olen pitkään aikaan lukenut. Siis tapailet jotain miestä, ihmettelet kun hän viestittelee sinulle, ja sitten ihmettelet että mitä se tarkoittaa? :DDD Voi helvetti. Kuinka tavallista on tapailla epäkiinnostavaa ihmistä? Voi herrajestas oikeasti.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat