kolu/tarhakuvaus? kumpi katsoo lapsille vaatteet ym sinä vai puoliso?

Vierailija

meillä ainakin ehdottomasti minä! mies osaa kyllä katsoa, että lapsilla on lämpimästi päällä mutta veisi nämä varmaan kuvattavaksi verkkareissa ja tukat takussa.. tai no 6v osaa jo vaatia mekkoa, mutta vyötärölle ulottuvat hiukset olisivat luultavasti kamalassa kunnossa!

Kommentit (9)

Vierailija

Tarhakuvaan valitsin minä lapsen kanssa yhdessä, koulukuviin on lapsi ihan itse vaatteensa valinnut. Kyllä varmasti mieskin osaisi, eipä sillä.

Vierailija

Usein kouluun/päiväkotiin lähettäminen/vieminen on kuvauspäivinä jäänyt isän tehtäväksi kun ole itse jo töihin lähtenyt aikaisemmin. Vaatteita on toki ehkä mietitty yhdessä edellisenä päivänä... ehkä jo aikaisemminkin.

Vierailija

Ei ole lapsia. mutta vastaan silti, että minä/äiti tottakai! ;) Tai isä voisi pukea mahdollisesti, mutta itse olisin päättänyt ne vaatteet etukäteen, joko yksin tai lapsien kanssa yhdessä..

Vierailija

Meillä lapset menee kouluun ja hoitoon aina tukat siistinä ja fiksut vaatteet päällä, joten kuvauspäivä ei ole mitenkään erilainen päivä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Meillä lapset menee kouluun ja hoitoon aina tukat siistinä ja fiksut vaatteet päällä, joten kuvauspäivä ei ole mitenkään erilainen päivä

Samoin. Rupesin ihmettelemään että meneekö nuo muut lapset sitten normaalisti päiväkotiin tukat takussa ja epäsiisteissä vaatteissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Rupesin ihmettelemään että meneekö nuo muut lapset sitten normaalisti päiväkotiin tukat takussa ja epäsiisteissä vaatteissa.

Kysymys ei taida useinkaan olla ihan siitä... pikemmin sukupuolirooleista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys ei taida useinkaan olla ihan siitä... pikemmin sukupuolirooleista.

En tajunnut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat