Voiko FB poistaa itsekseen kavereita?

Vierailija

Pari kaveria hävinnyt listalta ja ihmettelen kyllä jonkin verran, jos olisivat tarkoituksella poistaneet. Voiko FB poistella itsekseen kavereita??

Kommentit (14)

Vierailija

No tuskinpa. 

Oletko ottanut tähän pakolaisasiaan kantaa facebookissa hiljattain? Se tuntuu ainakin olevan joillekin poiston paikka mitä olen lukenut.

Vierailija

Jaa, en tiedä, mutta mulle on ainakin ilmestynyt "haamutykkäyksiä" ts. esim vaikka en edes ole ollut tunteihin facessa kirjautuneena, niin silti olen tykännyt kavereideni kuvista 30min aikaisemmin. Activity logissa näitä ei näy.

Vierailija

En ole kirjoittanut siitä enkä muustakaan arasta aiheesta mitään. Sinänsä ei haittaa, kun ei mistään kovin läheisistä ihmisistä ole kyse, mutta ihmetyttää ovatko tosiaan tarkoituksella poistaneet. Ja jos niin, miksi. Mutta ehkä siis fb itse ollut asialla, jos muillakin kokemuksia. Ap

Vierailija

minuakin on poistaneet jopa henkilöt jotka on itse kysyneet kaveriksi. sitten mitään sanomatta poistaneet. hyvin loukkaavaa minun mielestä. sama kun sanoo toiselle että ei kiinnosta sinun kaveruus enää. ihmettelen eikö poistaja osaa ymmärtää miltä tuntuu poistetusta.

Vierailija

Itseäni lähinnä vaivaa, ovatko tosiaan itse poistaneet. Mutta en oikein kehtaa kysyä, että ei tule kiusallista tilannetta. Muutoin ei niin väliä, ovatko kavereita vai ei. Mieluummin tietysti olisivat. Ap

Vierailija

Kokeiluvaiheessa oleva globaali tekoäly haluaa kontrolloida ihmissuhteesi ja päättää puolestasi kenen kanssa kaveeraat?! Jos et ole varuillasi, se pian valitsee sinulle puolisonkin sinulta kysymättä. Parasta sulkea tietokone ja mennä ulos lenkille tai lukea vaikka kirjaa.

jsdajkldsa

eikai nytface ketään poista. Monet poistaa entisiä koulukavereita ja muita joihin ei tartte tai huvita pitää yhteyttä. katoaa multakin kavereita silloin tällöin. ihan itse poistavat minut tai deaktivoivat tilinsä. jotkut jopa ilmoittavat siistivänsä profiiliaan ja poistavansa kavereita joiden kanssa ei pidetä yhteyttä.

Vierailija

Multa on joskus kadonnut kaveri fb:n toimesta. Ilmestyi takaisin kavereihin pari päivää myöhemmin, enkä siis laittanut uutta kaveripyyntöä tai vastannut kaveripyyntöön. 

Paljon todennäköisempää on tietty, että kaverisi on poistanut sut.

Vierailija

Minulta on poistunut niin ettei itse ole poistanut.

Ainakin luulisin niin. Eräs tuttu jopa kahteen otteeseen.

En tiedä voiko olla joku virus. Sama juttu tykkäämiseten ja kommentointie kohdalla. Osa niistä katoaa johonkin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat