Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on muuttunut väkivaltaiseksi

Vierailija
08.10.2015 |

Mies on parin kuukauden sisällä muuttunut väkivaltaiseksi ja hän itse perustelee sitä sillä, että ansaitsen sen kaiken ilkeyden ja väkivallan, sillä olen niin ärsyttävä, huono, vastenmielinen ja tyhmä. Esim. jos vitkastelen aamutoimissa, niin miehen mielestä hänellä on oikeus lyödä minua. Pari päivää sitten hän lupasi viedä mut töihin ja joutui odottelemaan pari minuuttia liikaa, niin sain nyrkistä sitten autossa. Taannoin yöllä sanoin jotain häntä ärsyttävää, niin hän potkaisi mua pakaraan siten, että sain pari mustelmaa. Jos sanon jotain ärsyttävää tai kyselen liikaa tai muistutan jostain, niin silloinkin ansaitsen jonkun tönäisyn tai nyrkistä olkavarteen. Aamulla tuli taas pientä sanaharkkaa, niin mies löi mua taas. Kun tulin töistä kotiin, niin hän taas löi käsivarteen ja osui hieman käteeni siten, että sormeen sattui, mutta se ei sentään mennyt poikki. Hän lisäksi haukkuu mua alatyylisillä ilmaisuilla. Mies ei sinänsä ole koskaan pahoinpidellyt mua vakavasti tai ns. sairaalakuntoon, mutta "näpäyttää" kipeästi nyrkillä, jos kuulemma ansaitsen sen.

Haluaisin toki erota, mutta itsetuntoni on miehen kommenttien ja asenteen jäljiltä sen verran heikko, että tuntuu todella raskaalta riuhtaista itseään tästä suhteesta irti. Miehen mielestä olen myös niin epäviehättävä, että kukaan mies ei voisi olla minusta kiinnostunut sekä olen hänen mielestään myös umpihullu, vaikka siis mitään diagnoosia ei ole ja pystyn muuten elämään ihan normaalia, sosiaalista ja tuottoisaa elämää. Lisäksi jollain oudolla tavalla nykyään melkein säälin miestä, kun hän "joutuu" lyömään minua ja yritän myönnellä hänelle, että olen tosi huono ja surkea & vajavainen sekä pyydän anteeksi niitä nalkutuksiani (muistutan, ettei heitä esim. tavaroitani roskikseen tai laita limupulloja roskikseen vaan vie palautukseen) tai parin minuutin myöhästymistä. Tosin sekään ei auta, vaan mies muuttuu tuolloin yleensä vieläkin aggressiivisemmaksi.

Meillä ei ole ollut seksiä tai mitään läheisyyttä noin pariin vuoteen, vaikka olemme tunteneet "vasta" vähän päälle viisi vuotta ja olemme hieman päälle kolmenkymmenen. Kuulostaa hullulta, mutta tuntuu joskus melkein siltä, että se lyöminen antaa minulle sentään kosketusta. Mies ei halaa tai silitä, mutta hän sentään lyö eli edes jotenkin välittää musta. Miltä tämä kuulostaa? T. Nimimerkki Epätoivoinen(ko?)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olet "hänen kodissaan"? Sinulla on siis omakin koti, ette asu yhdessä?

Asumme yhdessä, mutta mies omistaa asunnon.

Vierailija
22/26 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olet "hänen kodissaan"? Sinulla on siis omakin koti, ette asu yhdessä?

Asumme yhdessä, mutta mies omistaa asunnon.

Sitä helpompi sinun on kerätä kamppeesi ja muuttaa pois, vaikka vanhemmillesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelepa näin päin:

Jos olet miehesi mielestä niin huono ja kelvoton niin teet hänelle vain palveluksen, jos jätät hänet. Teet hänen elämästään paljon helpompaa, kun et ole häntä enää ärsyttämässä. Lähde siis heti!

Vierailija
24/26 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä melko paljon entiseltä elämältäni. Oma itsekunnioitus lähtee kävelemään, kun mies on narsisti. Eikä tarvitse kenenkään tulla huutelemaan miten muotisana se nykyään on. Tiedän eläneeni narsistin kanssa ja niin todennäköisesti elää ap:kin.

Narsisti saa sinut uskomaan, että kaikki vika on sinussa. Hän on taitava puhumaan ja osaa kääntää kaiken sinun syyksesi. Jos et miellytä häntä tarpeeksi hän solvaa sinua tai käyttää nyrkkiä, kun sanat eivät riitä. Mikäli et lähde, joudut samaan tilanteeseen kuin minä. Yrittämään kaksi kertaa itsemurhaa, koska "et sä hullu huora kenellekään muulle kelpaa. Tapa ittes". Pahinta on se, että hän saa sinut uskomaan ne kaikki sanat. Kohta sinua ei enää ole olemassa. Vaikket päätyisikään itsemurhaan, on tämä mies vienyt sinulta jokaisen murusen SINUSTA. Siitä, minkä koet olevan sinä. Sen jälkeen sinua ei enää ole vaan pelkkä tyhjyys, jonka ainut täyttäjä on tämä mies ja sen takia jäät roikkumaan häneen. Ja mitään muuta ei ole jäljellä, koska hän on onnistunut vieroittamaan sinut myös ystävistäsi ja perheestäsi.

LÄHDE ja pelasta itsesi, niin pahalta kuin se tuntuukin. Olet sen arvoinen. Tsemppiä suurella sydämellä!

Sydämelliset kiitokset! Kirjoituksesi tuntuu kyllä todella tutulta. Oon tosiaan samassa tilanteessa. Mies sanoo juuri samaan tapaan, että mun pitäisi vain tappaa itseni sekä huorittelee ja sanoo, että kukaan ei musta välitä eikä koskaan tule välittämäänkään, kun oon niin ruma, tyhmä, iljettävä ja vastenmielinen ällötys. Mies on myös vieroittanut mut sukulaisistani sekä ystävistä. En saisi mennä tapaamaan heitä, enkä kutsua kotiin kylään. Mies haukkuu tosiaan myös läheisiänikin -- hekin ovat miehelleni liian surkeita ja noloja muka. Jos soitan puhelun, mies tulee mölisemään jotain noloa taustalle tai sitten hän vain mitätöi ja kieltää soittamisenkin. Minusta tuntuu juuri siltä, että mieheni on hukkuvalle se viimeinen oljenkorsi, johon yritän tarttua ja joka mut pelastaisi, vaikka hän on juuri se, joka on nöyryyttänyt ja kiusannut minut tähän pisteeseen. Yritän pinnistellä ylös tästä pinteestä. Laitan sen asunnon viimein hakuun, vaikka en millään jaksaisi ja uskaltaisi. Suuri kiitos vielä viestistäsi!

Kyllä tämä nyt ihan selkeä keissi on. Veikkaan, että miehesi pitää esiintymisestä.. esimerkiksi laulamisesta tai soittamisesta yleisölle. Hän rakastaa olla huomion keskipisteenä kunhan huomio tulee mistä tahansa muualta kuin sinulta. Mieluiten esiintyy niin, ettet sinä ole paikalla "häiritsemässä". Hän on myös varmastikin onnistunut selittämään ystävillesi, miten raskasta on elää noin hullun ihmisen kanssa ja hän on se raukka uhri tässä tilanteessa, hyväsydäminen kun jaksaa sinua. Ja koska hän on niin taitava sepittämään omia valheitaa, myös ystäväsi ovat uskoneet tämän.

Minuakin kiellettiin soittamasta. Ongelmista ei saanut kertoa kenellekään. Mies vahti sähköpostiani, facebookiani sekä kännykkääni ihan neuroottisesti.

Minä selvisin. Sinäkin selviät! Hankala tilanne, että asunto on hänen, mutta etsi itsellesi koti ja muuta tavarasi sinne kaikessa hiljaisuudessa. Ilmoita erosta puhelimitse. Ole silloin esim. vanhempiesi luona, koska mies raivostuu ja uhkailee. Hän tulee kuitenkin rukoilemaan sinua takaisin päivän tai kaksi, mutta jos selviät siitä, narsisti ymmärtää, että nyt on aika heittää verkot toisille vesille ja hänellä on useampi nainen pyörityksessä saman tien.

Minä olin heikko ja jatkoin hänen tapailuaan noin kuukauden eron jälkeen. Salaa. Hänen uuden naisensa selän takana. Ole sinä vahvempi.

Jos haluat jutella asiasta, niin minä kyllä voin kuunnella vaikka sähköpostin välityksellä.

Vierailija
25/26 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on siis vielä ystäviä. Vielä siksi, että tuollainen väkivaltainen mollaaja yleensä päätyy eristämään puolisonsa muusta maailmasta.

Kerro lähimmille ystävillesi lyönneistä! Sitten saat kuulla onko moinen normaalia (ei ole).

Sitten otat ystävän mukaan, haet tavarasi ja lähdet pois. Älä mene yksin!

Äläkä ala selittelemään miehelle syitä, analysoimaan tai muutakaan, mikä voisi kuulua normaaliin eroon. Miehesi on väkivaltainen. Jätä tämä elämänvaihe taakse ja aloita uusi.

Kerro lähdettyäsi muillekin rehellinen syy eroon. Vaikka miehen  äidille tai siskolle tai jollekin joka on hänen "puolellaan". Häpeä on miehen, ei sinun.

Vierailija
26/26 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde! Jos kovasti tyyppi äityy, muista 112. Älä Häpeä, Ota apu vastaan! Kuvailemasi henkilö on vakavasti häiriintynyt.