hormonikierukka mirena

Vierailija

Onko täällä ketään, jolle EI ole hormonikierukan asettamisen jälkeen tullut useamman kuukauden/viikon vuotoa?

Kommentit (7)

LL

Myös minä. Mutta ihan tavallista, että jonkin aikaa tiputtaa. Mutta mitä väliä viikolla tai muutamalla kuukaudellakaAan, kun sitten yleensä pääsee kokonaan vuodoista eroon. Ehkäisytehokin säilyy 7 vuotta, vaikka 5 v välein vaihdetaan. Mirena- käyttäjät tilastollisesti tyytyväisimpiä kaikkiin muihin menetelmiin verrattuna. Mirena yksi parhaita keksintöjä lääketieteessä , ja vielä suomalainen. Sitten on nää valittajat, joille elämä yleensä on pelkkää vuototippaa ja naaman näppylää ym. Kitinää ja he alkanevat luetella elämänsä kurjuutta hetken päästä. Mutta tilastollinen tosiasia on, että Mirenalla on tyytyväisimmät käyttäjät. 

Vierailija

Ok, kiva tietää. Mulla siis vasta muutama päivä sitten laitettiin, mutta ei mitään kipuja tai kramppeja ja ruskea vuoto todella minimaalista. Mietin, että voikohan tästä selvitä näinkin helpolla :D Kauhean positiivista tekstiä ei nimittäin ole monikaan palstoille kirjoitellut

AP

Vierailija

Mulle laitettiin mirena viikko sitten ja koko ajan sen jälkeen on vuotanut. Ei mitään tuhrua vaan ihan kuukautisvuotoa, johon tarvitsee siteen. Vielä ei hermostuta, mutta veikkaan, että viikon päästä alkaa jo nyppiä ellei tämä lopu. Jonkin verran on ollut kuukautiskipujen tyyppistä kipuilua, mutta ei häiritsevästi. 

Kunhan tää vuoto nyt taukoaisi edes muutamaksi päiväksi että päästäisiin miehen kanssa panemaan eka kerta paljaalla :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat