Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HAIKARA HAKOTEILLÄ ryhmäläiset

Seuraa 
Liittynyt6.6.2011

Ryhmät ei enään toimi niin onko muita Haikara hakoteillä jäseniä paikalla?

Sivut

Kommentit (16)

Mimmu 75
Seuraa 
Liittynyt6.6.2011

Sivut uusittiin ja niissä on niin paljon bugeja ettei esim ryhmät toimi enään ollenkaan. Jos vaan löydetään lisää meikäläisiä niin siirrytään muualle :)

Orchid87
Seuraa 
Liittynyt4.7.2014

Ihan kauheeta tämä vertaistuen puuttuminen :o Mutta eiköhän me pikkuhiljaa taas toisemme löydetä!

Onko sulla Mimmu mitään kokemuksia rfsu:n ovulaatiotesteistä..?

Mimmu 75
Seuraa 
Liittynyt6.6.2011

Ei valitettavasti ole. Mä siirryin nyt noista liuskoista puikkoihin, kun niihin tuli millon mitäkin eikä ne toimi ihan kummallisesti. Onko sulla ovis kadoksissa?

Orchid87
Seuraa 
Liittynyt4.7.2014

No mä aina olen käyttäny niitä Pregchekin liuskoja ja ollu niihin tyytyväinen, mut ei niitä ollut kaupassa.. Niin ostin noita rfsu:n testejä. Niissä se kontrolliviivakin on aika vaalea ja miettisin että onkohan se ihan ominaista tolle testille. Testiviiva on kyllä vahvistunut, mutta se on hieman vaaleampi kuin kontrolliviiva. Eilen oli kyllä ovulaatioon liittyvää vatsakipua oikealla puolella :o Se on aina ollut vasemmalla ja olen epäillyt ettei oikea munasarja pahemmin edes toimi kun se on pienemmän kokoinenkin.. Tuttua häntäluukipua ei kuitenkaan tullut. Nämä siis taas on näitä outoja ikuisuuskysymyksiä naisen kropasta.. :D Toisaalta, tänään on jo kp11, joten jos ei ovista ole vielä tapahtunut niin olen onnellinen että se on nyt tullut myöhemmin kuin normaalisti ja toivon että se tarkoittaisi jotain hyvää.. Ehkä ubikinoni on auttanut..? En ole kyllä kovin säännöllisesti sitä muistanut ottaa.

Mimmu 75
Seuraa 
Liittynyt6.6.2011

Voihan se olla, että kivut on follin kasvamisesta johtuvia ja ovis on vasta tulossa. Joka noille kp:lle olisi tietty tosi hyvä juttu :) Toiset testit on tosiaan semmosia, että kontrolli jää suht vaaleaksi ja testiviivaa vaan on verrattava siihen. Onnea metsästykseen :)

Vitsi, kun saataisiin loputkin porukasta kokoon pian. Tää uudistus täällä meni kyllä ihan pyllylleen.

Orchid87
Seuraa 
Liittynyt4.7.2014

Ihanaa, lisää porukkaa löytys, Illusia ja Legolatar.. <3

Täytyy varmaan sitkeästi tehdä noita testejä vaan. Ja vaikka ostaa niitä tuttuja Pregchekkejä jos niitä sattuu löytymään. On tää jo jännää, kun ovis tulee näin paljon "myöhässä" :) Stressiäkin tosin on taas ollut paljon, kun äiti on taas sairaalassa. :( Sekin voi ehkä vaikuttaa...

Moon81
Seuraa 
Liittynyt28.10.2014

Apua. Olin pitkästä aikaa tulossa purkamaan tuntoja, lukemaan teidän kuulumisia ja kertomassa meidän surullisista käänteistä ja en löytänyt ryhmää. :(

En saanut tuota linkkiä toimimaan minkä Mimmu75 oli laittanut. Onko siis tämä ryhmä vielä elossa jossain?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat