Mies ei arvosta minua enää
Ollaan oltu lähes 10 vuotta yhdessä, kaksi lasta. Nuorin lapsi on 4-vuotias. Nuorimmaisen syntymän aikoihin miehen käytös minua kohtaan alkoi pikkuhiljaa muuttua. Nyt tilanne alkaa olla jo aika paha.
Kotona mies on tuppisuuna. Minulle ei puhu, lapsille kyllä. Aika usein pyytää lapsia välittämään asiansa minulle. Minua ei juurikaan edes kuuntele, saattaa kesken lauseeni lähteä vessaan.
Jos pyydän miestä tekemään jotain ( vaihtamaan lampun, paikkaamaan polkupyörän kumin tms.), niin mies ei varmasti tee mitään. Tai jos tekee, niin ehkä parin kuukauden päästä.
Kaikista pahinta on se, että muille ihmisille mies ei ole yhtään tuollainen. Esim. siskojaan kohtelee kuin kukkaa kämmenellä, kahvipöydässä kaataa kahvit kuppiin jne. Äitiään samoin. Heti jos äiti tai siskot pyytävät, niin mies menee heti auttamaan. Minulle ei vaan ole tuollaista kohtelua ja tuntuu vähän pahalta. Pari viikkoa sitten mies oli siskojensa ja näiden puolisoiden kanssa ulkona syömässä. Minua ei pyytänyt edes mukaan.
Olen useasti nostanut ns. kissan pöydälle ja sanonut miehelle, että tällainen kohtelua ei tunnu mukavalta. Kysynyt syytä miksi kohtelee minua näin. Mies vain aina vakuuttaa, että hän arvostaa minua ja haluaa viettää aikaa minun kanssani. Koskaan ei kuitenkaan tee niin.
Alan jo tuntea itseni mitättömäksi, rumaksi ja arvottomaksi.
Kommentit (2)
Miten itse näytät miehellesi että arvostat häntä?
Jätä se.