Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Munuaistulehdus!

pure
07.10.2015 |

Voiko munuaistulehdus päästä valloilleen, vaikka antibiootteja söisi tai jos ne on väärät? Olin antibioottitiputuksessa sairaalassa, mutta sitä ei pystytty täysin paikantamaan missä oli tulehdus - ehkä munasarjoissa. Munuaistulehdus mulla on ollut hiljattain, n. kuukausi sitten. Nyt on suun kautta otettava lääkitys, mutta olo ei oo kovasti kohentunut, vaikka sairaalasta oon ollu jo viikon ajan pois, ja nyt on tullu tommonen kipu selkään (mikä oli viimeksi kun mulla oli munuaistulehdus).

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuume nousee, lähde heti päivystykseen ja kerro tilanne. Jos antibiootit on väärät, bakteeri jatkaa kasvuaan ja tulehdus pääsee valloilleen koska antibiootit eivät tuhoa bakteereja. Jos selkäkipu jatkuu mutta kuumetta ei nouse, ota yhteys terveyskeskukseen ja pyydä saada aika lääkärille +lähete labraan pissa- ja verikokeisiin.

Vierailija
2/6 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, voihan olla, että lääkkeesi ei kunnolla pure tuohon bakteeriin. Pyydä huomenna, että pääset lääkärille pyytämään pissakoetta ja veren tylehdusarvoja ja munuaisarvoja.

Vierailija
4/6 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, kun mulla oli vähän kaikenlaista/jotakin tulehtunut. Mutta pitäisi olla varmaan terveempi olo, kun antibiootteja on saanut jo yli viikon! Näkyykö siinä pissakokeessa mitään, kun lääkitys on jo päällä? Nuo veren tulehduarvot olisi kyllä kiva saada.

Vierailija
5/6 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että jos on tulehdus antibiootista huolimatta, niin se näkyy pissakokeessa. En tiedä. En ole varma.

Mulla on ollut virtsatulehduksia nyt niin monta, että sain puolen vuoden kuurin antibioottia. Sanottiin, että pissakoe tsekataan kolmen kuukauden kuluttua kuurin alusta. Minä ainakin oletan, että en keskeytö kuuriani sen kokeen takia, mutta en ole varma, sillä vielä ei ole ohjeita ja lähetettä tullut.

Vierailija
6/6 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi